První nášup informací o Personě 5
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka První nášup informací o Personě 5

První nášup informací o Personě 5

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

9. 2. 2015 16:46 1
Reklama

Pár dnů po zveřejnění prvního traileru se dozvídáme první detaily o připravovaném JRPG z rozhovorů tvůrců s japonským časopisem Famitsu.

Protagonisti příběhu nebudou klasičtí hrdinové, kteří bojují proti padouchům, tak jak jsme z předchozích her zvyklí. Tentokrát bychom měli poznat skupinu sympatických středoškolských darebáků, kteří se připletou k nadpřirozené situaci, jež je jistým způsobem pozmění. Tvůrci nechtějí příliš mnoho vyzrazovat, ale tentokrát by hlavní hrdinové měli být z trochu hrubšího zrna a pohybovat se na okraji kriminality.

Inspiraci pro hlavního hrdinu vývojáři našli v literárním lupiči Arsenu Lupinovi. Jeho drzost, dovednost a inteligence získaly srdce čtenářů a tvůrci by rádi podobným způsobem vytvořili zajímavého protagonistu, který by se lišil od kluků z předchozích dílů. Budeme mít tak čest s druhákem, jenž se (opět) přestěhoval z domova k přátelům svých rodičů. Ti bydlí v příměstské oblasti u velkoměsta, kde se starají o malou kavárnu. Po večerech tráví čas se svými spolužáky, kteří také jako on přišli o domov a jeho zdánlivě poklidná osobnost je ve skutečnosti důmyslná přetvářka.

Základní persona hlavního hrdiny se jmenuje Arsene a kromě dalšího odkazu na knižního lupiče je jejím hlavním elementem oheň. Ostatně, Arsene lze spatřit na konci traileru v podobě modrého ohně, který protagonistu celého zahalí.

O dalších hlavních postavách toho kromě jejich jmen moc nevíme. Dívka Anzu Takamaki a kluk Rjúdži Sakamoto budou tvořit základní partu společně s tajemnou kočkou Morganou, jež se umí přeměňovat a bude v příběhu hrát klíčovou roli.

Ten ostatně tvůrci nechtějí komentovat, ale hra by se měla opět držet podobného schématu, jako předchozí díly. Tedy přes den budeme řešit školu a sociální interakce a v noci se vydáme do dungeonů na souboje s příšerami. Soubojový systém by měl být stále tahový, ale zároveň si tvůrci přichystali mnoho změn, které by jej měly učinit zábavnějším. Například každá z postav bude vlastnit speciální pistoli, která se hodí na souboje na dálku. Nejedná se o skutečné pistole, ale proti příšerám se budou hodit společně s klasičtějšími zbraněmi jako bič nebo ocelová trubka.

První nášup informací o Personě 5
i Zdroj: Hrej.cz

Každý dungeon bude náhodně generovaný s jistými konstatními prvky. Hlavní příběhové oblasti si pak budou pohrávat s motivem loupeží a nabídnou i unikátní herní prvky. Například onen sál s lustry z traileru je jednou z takových oblastí, tedy nás asi radikální příklon k platformingu v celé hře nečeká.

Nicméně nás čeká překopání systému Social links, který nám posiloval tvorbu nových person v závislosti na navázaných přátelstvích s lidmi z našeho okolí. Prozatímně nazvané Cooperations bude sdružovat nějaké sympatizanty z města, kteří nám určitým způsobem budou pomáhat při soubojích. Princip Cooperations by měl být Social links podobný, ale se změnami a tvůrci slibují, že nám jej vysvětlí někdy příště.

Nakonec je docela zajímavé, že tvůrci změnili užitou barevnou paletu, aby dali najevo nové tématické zaměření dílu. Zatímco P3 bylo modré a melancholické, P4 žluté a přátelské, červená v P5 má symbolizovat rychlost, dynamiku a mladistvou rebelující energii.

Persona 5 by se měla objevit na PS3 a PS4 někdy tento krom, ovšem potvrzené regiony jsou pouze Japonsko a Severní Amerika. Snad tedy my v Evropě nebudeme muset příliš dlouho čekat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama