Jak vznikal Life is Strange
První epizoda tajuplné adventury Life is Strange vychází na konci tohoto měsíce a vývojáři z Dontnod Entertainment vydali první ze tří videodeníčku, ve kterých přibližují původy hry, ve které se dvě kamarádky pouštějí do pátrání po zmizelé spolužačce.
Práce na Life is Strange začaly v dubnu 2013, kdy si vývojáři řekli, že chtějí udělat hru, která bude odlišná od mainstreamu. Nejzajímavější herní mechanismus v Life is Strange, tedy vracení času, vychází z podobného prvku přetáčení vzpomínek, které se objevilo v prvotině studia, hře Remember Me. Vývojáři si řekli, že by bylo zajímavé kolem takového principu postavit rovnou celou hru, nějakou adventuru se silným důrazem na příběh. Zde si Dontnod údajně dali záležet a snažili se příběh propojit s hratelností. Hlavními tématy hry by tedy měl být čas, nostalgie, dospívání a porovnávání současnosti s minulostí.
Rozhodnutí udělat hru epizodickou přišlo poměrně brzy při navrhování celého konceptu. Dontnod chtěli ze hry mít takový atmosférický seriál, takže jednotlivé epizody budou příběhově ucelené.
Life is Strange vyjde v digitální podobě 30. ledna na PC, PS4, PS3, XOne a Xbox 360.