Insomniac odhaluje Sunset Overdrive
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Insomniac odhaluje Sunset Overdrive

Insomniac odhaluje Sunset Overdrive

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

1
Reklama

Vývojáři ze studia Insomniac, kteří mají ve svém portfoliu známé série jako Spyro, Ratchet & Clank a v poslední době atmosférickou akci Resistance, chystají zcela novou hru s házvem Sunset Overdrive. Novinka byla odhalena už včera, během několika dalších hodin však na povrch vypluly další zajímavé informace, které stojí za to projít a zmapovat ještě před tím, než pro vás připravíme kompletní preview.

Nejdřív ale to nejdůležitější - Sunset Overdrive je 3rd person akcí s otevřeným světem, v níž budete střílet zombíky. Samo o sobě to zní jako pořádné klišé, vývojáři však pečlivě vnímají konkurenční tituly a rozhodli se vsadit své karty na čirou a místy hodně přestřelenou zábavu. Už první obrázky naznačují, že rozhodně nepůjde o sruvival akci v šedých kulisách, ale o pořádnou party, ve které se jako občan Sunset City budete snažit vypořádat s lidmi, kteří do města přijeli na gigantické zahájení prodeje energy drinku OverCharge Delirium XT. Nový nápoj totiž z lidí udělá krvežíznivé energy mutanty a zápletka, byť jednoduchá, je na světě.

Hře by však měla postačit, protože tím hlavním, na čem Sunset Overdrive staví, je co nejdynamičtější hratelnost a zábava. Hlavní hrdina, kterého si můžete před zahájením hry i během ní detailně upravovat, může využívat odrazové plochy, vozit se po elektrickém vedení, běhat po zdech a vyvádět další podobné skopčiny, které udržují momentum a vysokou rychlost hry. Gameplay video rovněž odhaluje celou plejádu roztodivných zbraní a celkové ladění humoru, zasazené někam mezi Just Cause a Serious Sam.

Když se řekne Insomniac Games, mnozí z vás si studio automaticky spojují se Sony a výše uvedenými exkluzivitami, vývojáři jsou však zcela nezávislí a rozhodli se Sunset Overdrive vydat pouze na Xbox One. Důvod komentoval komunitní manažer, James Stevenson, a uvedl, že jen díky Microsoftu může hra typu Sunset Overdrive vzniknout. Nic jiného ze své pozice zřejmě ani říct nemohl, avšak pokud sledujete dění v pozadí podrobněji, určitě vám neunikla stahující se mračna po nevýrazném Fuse a Resistance. Šušká se, že být Insomniac součástí Sony, došlo by na razantní restrukturalizaci, nebo dokonce zavření studia. To jsou však spekulace a po nějaký čas nebudou hrát žádnou podstatnou roli.

Co se týče technického zpracování, ani tam bychom se údajně neměli obávat žádných kompromisů. Vývojáři připravili zcela nový engine, aby plně vyhovoval představám designérů a mohl ztvárnit hru podle původně zamýšleného plánu. V porovnání s Dead Rising 3 bychom se měli dočkat opravdu velkého počtu nepřátel na obrazovce, rozlehlého herního světa a samozřejmě i celé řady efektů. Kreslená stylizace světa tedy není jen ústupkem pro plynulejší chod hry a vývojáři slibují, že například jednotlivé postavy budou mít 40 000 polygonů, což je stejně jako měla Elisabeth z BioShocku Infinite, ale zase o dost méně, než měly postavy v inFamous: Second Son (120 tisíc), anebo Ryse (85 tisíc). Oproti zmiňovaným hrám ale bude svět Sunset Overdrive mnohem živější a větší, takže srovnávání není na místě.

Datum vydání hry ještě nebylo konkrétně stanoveno, dočkat bychom se ale měli ještě letos, což je příslib, který si určitě necháme líbit. V nejbližších dnech rovněž přineseme kompletní a rozsáhlé preview o jednotlivých prvcích, ostatních frakcích ve městě a dalších zajímavých detailech.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama