Rychlé vydávání by Battlefield zabilo
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rychlé vydávání by Battlefield zabilo

Rychlé vydávání by Battlefield zabilo

Ondřej Švára

Ondřej Švára

21. 11. 2013 10:05 2
Reklama

Se zajímavou myšlenkou - a přiznejme si, dala se čekat - přišel finanční manažer Electronic Arts Blake Jorgensen. Vysvětlil, proč populární Battlefield nemůže vycházet každý rok. Rychlé a pravidelně vydávání by totiž podle něj tuto multiplayerovou značku zabilo. Proto se EA bude držet "obroční" frekvence vydávání.

Svým prohlášením Jorgensen reagoval na dotaz, který padl na technologické konferenci UBS. Manažer musel vysvětlit, pro Battlefield nejde do přímého souboje s Call of Duty, které každoročně vychází již od druhého dílu z roku 2005. "Nebyli bychom schopni udržet vysokou míru kvality," přiznal Jorgensen. Ačkoliv totiž studio DICE není na Battlefield úplně samo, musí odvést klíčovou práci a ta podle Jorgensena trvá právě dva roky.

Jorgensen také připomněl prostý fakt, že s každoročním vydáváním by bylo opravdu těžké přijít s něčím novým a atraktivním, co má smysl lidem prodávat. Zároveň by rychlé vydávání nejspíš zmenšilo tržby z dodatečných balíčků, vydávaných ex-post ke každému dílu. No nezbývá než se zeptat, jak to vlastně dělají v Activisionu...

Battlefield 4 vyšel letos 29. října. První map-pack se chystá na Xbox One zítra.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama