Autoři protestují proti zpoždění Raymana
Nestává se často, aby lidé demonstrovali proti zpožďování své vlastní práce, ale herní vývojáři už jsou někdy takoví. Stalo se to v Ubisoftu Montpelier, které vyvíjí hru Rayman Legends pro WiiU. Tu mateřské vydavatelství Ubisoft nedávno hned dvakrát odložilo a Rayman má nakonec vyjít až v září po boku verzí pro Xbox a Playstation. Původně měl být přitom na WiiU venku již za měsíc.
Překvapivé zpoždění je také hlavní důvod protestu. Vývojáři nechápou, proč jim má hra zralá do distribuce ležet ještě půl roku v počítačích. Ubisoft totiž nedávno prozradil, že vývoj na WiiU proběhl bez jakýchkoliv zádrhelů, a tak se nejen rozhořčení fanoušci, ale i samotní tvůrci domnívají, že další zpoždění je jen čistě taktické a účelové. Sami už na hře nedělají. Ubisoft zkrátka chce vydat hru společně s dalšími konzolovými verzemi.
Protestující autory z Montpelieru nyní podpořil i renomovaný designér Michel Ancel (Beyond Good & Evil, Rayman) a zapózoval fotografům s demonstrativními transparenty.