detaily-o-kooperaci-v-sc-conviction
Novinka Detaily o kooperaci v SC: Conviction

Detaily o kooperaci v SC: Conviction

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

1
Reklama

Jak jsme slíbili na konci minulého měsíce, tak vám přinášíme detaily o kooperaci v chystaném Splinter Cell: Conviction. Informace ale nepochází z časopisu PC Zone, odkud jsme se je původně měli dozvědět, nýbrž z lednového čísla časopisu OXM. Tou nejdůležitější zprávou určitě je to, že kooperativní režim bude řešen naprosto stejně jako třeba v Modern Warfare 2. Nebude ho tedy možné aktivovat v hlavní příběhové kampani, ale ve hře pro něj bude vyhrazena samostatná část, kterou budeme probíhat s agenty Archerem a Kestrelem. Nebude se navíc jednat o sled samostatných misí, ale vše bude propojeno s hlavní příběhovou linkou, přičemž koop se bude odehrávat přibližně dva měsíce před událostmi v Conviction. Trvanlivost by se prý měla pohybovat někde na úrovni šesti hodin, což zní při počtu čtyř misí více než slušně.

Fanoušky Gears of War zase potěší, že autoři do hry implementovali stejný způsob ukrývání za překážkami, pomalého vykukování a odstřelování nepřátelských hlav. Kromě kooperativní kampaně bychom se měli dočkat ještě speciálního kooperativního multiplayeru, který si zase bere inspiraci například z Halo 3: ODST. Až čtyři tajní agenti totiž budou mít za úkol bránit rozličná místa, proplétat se temnými chodbičkami a zabíjet buď kvadrilióny nepřátel nebo ostatní živé oponenty. Samozřejmostí budou žebříčky, které budou určovat vaše pořadí na základě zkušeností, nasbíraných v SP i MP části a možnost upgradovat si zbraně. Možná, že právě toto je ten důvod, proč se vývoj Conviction tolik pozdržel oproti původním předpokladům.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama