Změny ve WRC 6 hráči ucítí, říkají vývojáři
Sedmého října nám herní průmysl nachystal hnedle dvě závodní hry. Kromě Ride 2 od studia Milestone S.r.l. se ve stejný den začne prodávat i další díl série WRC. Už od minulého roku jí nevytváří - shodou okolností - zmínění Milestone, nýbrž vývojáři ze studia Kylotonn. A ti se ve WRC 6 mají od své prvotiny co učit.
V tom samém duchu hovoří i zástupce francouzského studia Alain Jarniou v rozhovoru pro MCV. Série WRC se totiž musí vyhnout stejnému neduhu jako například sportovní hry, totiž neupravit pouze přelepy a sponzory (jinými slovy pouze neaktualizovat soupisky). Zcela předělat nebo jakkoliv upravit původní hru, aby se nejevila jako pouhopouhý update, bylo to nejtěžší, co na Francouze čekalo. „Byla to jedna z největších výzev na našem pokračování,“ říká Jarniou.
„WRC 5 byla naše první rally hra, hodně jsme se toho naučili, hodně jsme toho posbírali, dostali jsme od hráčů feedback. Přetavit tento feedback v nejrůznější vylepšení bylo pro WRC klíčové,“ pokračoval. A rovnou Jarniou zmiňuje i příklad: „WRC bylo hodně tolerantní, na dlouhých, ale i krátkých etapách nebyl dostatek nástrah, které na řidiči číhají v reálném životě. Ve WRC 6 jsme toto přepracovali, chtěli jsme přinést něco bližšího realitě, takže se bude více skákat, podél tratí bude více skal a kamenů, jednotlivé úseky budou delší. Nebezpečí bude číhat všude,“ říká.
Hry z prostředí WRC doprovází každou sezónu tohoto podniku. Dokud si budou ve studiu Kylotonn jistí, že dokážou nabídnou další a hlavně pokaždé jinou hru, budou jí vytvářet i nadále. V letošním díle čeká na hráče spousta novinek i co se týče obsahu - split-screen, rozšířený režim kariéry, vylepšená grafika, je toho zkrátka dost. „Jsme si jistí, že hráči rozdíl ucítí.“
WRC 5 se prodalo kolem 700 tisíc kopií. S letošním ročníkem chtějí dosáhnout alespoň stejného čísla. Jak se hra povede zjistíme už 7. října na PS4, Xboxu One a PC.