Zpět na článek

Diskuze: Zelnick: Hráči byli na vyšší cenu připraveni

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

adamkohorny95@gmail.com
adamkohorny95@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 3. 2021 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: Neviem kde vidíš v mojom komente obhajovanie ceny, tejto problematike som sa vôbec nevenoval, reagoval som čisto na veci okolo marketingu.

Selský rozum je super, keď ho vieš aplikovať. Ale to neznamená, že experti z komentov na všetko ho skutečne aj vedia adekvátne využiť a netliachajú len svoje random myšlenky bez toho aby sa nad tým zamysleli.

Tvoje prirovnanie je síce s kuchárom je pekné, ale tu sa predsa len bavíme o firmách s inou históriou a iným budgetom kde si platí aby zistil dosah a rozsah svojich investícií v podobe reklamy. Samozrejme nie vždy to musí mať taký dopad a úspech ako predpokladali ale keď sú takí ,,nenažranci" asi nevyhadzujú desiatky miliónov len tak for fun. Veď to ide proti logike, ktorú sa tu snažil pán snažil vykresliť.

To čo už cítiš, alebo si to vykladáš, už nie je problém. Pekný deň.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 3. 2021 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: A ja pro jistotu uvadim, ze skoro ve vsech kategoriich jsou aspon dve hry, ne-li vic. Jestli to nepovazujes za zdravou konkurenci je burt, jedna hra na zanr to proste az na vyjimky neni.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
8. 3. 2021 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedivím se. Zcela logický krok. Když můžu, tak vždy zdražím. Cca mezi lety 2005 až 2015 došlo bez většího postřehnutí v herní branži k obrovské změně - posilování velkých vydavatelů a zakládání jejich vlastních studií. Taková "hollywoodizace" videoherního průmyslu. Náklady na vytváření technicky a technologicky náročných produktů vymazaly ze hry všechny středně velké ryby, které před tím ještě tvořily v branži konkurenci. Teď už konkurence není. Když chcete basketbal - máte jeden, když chcete fotbal - máte jeden, když chcete multiplayer ve městě - máte jeden, když chcete first-person-střílečku - máte jednu, atd. apod.
P.S.: Pro jistotu uvedu, že výběr ze dvou her za zdravou konkurenci nepovažuju.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
8. 3. 2021 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamkohorny95: Ono občas stačí aplikovat selský rozum. Můžeš věnovat celý život jídlu a stát se mistrem italské kuchyně, asijskou kuchyni ale uděláš naprosto průměrnou. Můžeš celý život studovat teorii obchodu a nakonec budeš itak manažer na pendrek. Nepřijde mi že by Zelnick napsal něco, u čeho bych si řekl sakra ten chlápek má pravdu to cenové navýšení má smysl, jelikož za něj budu mít významně kvalitnější produkt. V praxi to bude ale stálě naprostý každoroční standart a je jedno jestli bude stát o 10e víc nebo míň.

Jasně že to kolega dole vidí trochu jako hurvínek válku, ale ty si zase trochu opačný extrém. Docela paradox, že to smradlavé ego jsem ucítil právě až ve tvé reakci :)

adamkohorny95@gmail.com
adamkohorny95@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 3. 2021 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LGW: Mňa vždy fascinuje ego ľudí ako si ty :) Vie presne, čo by mali robiť miliardové korporáty aby fungovali lepšie. Síce problematiku nikdy neštudoval, nerozumie sa tomu, nepracoval stým ale on to vyriešil z pohodlia svojho PC za 5 min.

Kde sa hrabú výskumy korporátov, ľudia čo to študujú celý život, živia sa tým a majú skúsenosti. Stačí keby si prečítali komnenty LGW na Hrej.cz a ušetrili by miliardy !! Marketing oddelenia nenávidia ľudí z komentov ! Prezradili ich tajomstvá !

Strašne sa mi páči tvoja naivita :D

LGW
LGW
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
6. 3. 2021 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Navyšování cen by byla naprostá a bezdůvodná zlodějina. Jestli chybí prachy na vývoj, tak ať laskavě sesekají marketing. Tvoří neustále rostoucí část koláče rozpočtu a naprosto k ničemu - kdo věří tomu, že ty zástupy modelek, herců, spěváků a dalších reálně hrají hry? Nikdo jim to nebaští, jenom dostanou neskutečný prachy, aby se na 20 vteřin objevili v reklamě nebo se nechali vyfotit na plakát. A hra může stát (a v půlce připadů i stojí) za velký kulový.

Příkladů, kdy "noname" hry v pohodě vydělávají na další vývoj, jsou dneska už desítky a stovky, takže tyhle jejich "argumenty" jsou čím dál trapnější. Vrcholně od firmy, která nacpe do hry další monetizační mechaniky, navíc skoro nejhorší v celém byznysu. Třikrát fuj.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
6. 3. 2021 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Debil? Pravděpodobně.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 3. 2021 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AAA cena, nepřeskočitelné reklamy, mikrotransakce, gamblingové lootboxy... haha - ani zadarmo.

Reklama
Reklama