Zástupce CD Projektu si myslí, že vydání Cyberpunku nebylo tak špatné. Kritizovat hru bylo podle něj módní
i Zdroj: CD Projekt
Cyberpunk 2077 Novinka Zástupce CD Projektu si myslí, že vydání Cyberpunku nebylo tak špatné. Kritizovat hru bylo podle něj módní

Zástupce CD Projektu si myslí, že vydání Cyberpunku nebylo tak špatné. Kritizovat hru bylo podle něj módní

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

28. 6. 2023 10:08

Od nepříliš povedeného vydání očekávaného RPG Cyberpunk 2077 polského studia CD Projekt Red uplynuly už více než dva roky. Zklamání komunity za tu dobu vyprchalo, studio řadu přešlapů opravilo a navíc nyní chystá významné změny s příběhovým DLC Phantom Liberty. Zástupci CD Projektu ale zároveň začínají mluvit o tom, že byla reakce komunity přehnaná.

Reklama

  • Zástupce CD Projektu namítá, že Cyberpunk 2077 nebyl v době vydání tak špatný, jak se o něm tvrdilo
  • Kritika hry byla podle něj módní

V rozhovoru pro specializovaný magazín GamesIndustry.biz viceprezident marketingu Michał Platkow-Gilewski namítl, že hra v době vydání nebyla tak špatná, jak ji média i komunita hráčů popisovala. "Ve skutečnosti si myslím, že Cyberpunk byl při uvedení na trh mnohem lepší, než jak byl přijat, a i první recenze byly pozitivní," zamyslel se.

Obrovskou vlnu negativity pak podle něj způsobilo i to, že se z kritizování Cyberpunku rychle stal módní fenomén. Studio podle něj nepříjemně prožívalo prudký propad popularity, který ale nebyl úplně spravedlivý. “Nevěděli jsme, co se děje. Věděli jsme, že hra je skvělá, ano, můžeme ji zlepšit, ano, potřebujeme na to čas a musíme některé věci přestavět," vzpomíná na přelom let 2020 a 2021. V současnoti podle něj firma hodlá napravit svou reputaci a vrátit se do pozice milované značky.

V tomto kontextu je nutné připomenout, že byly reakce na vydání hry velmi rozporuplné. Část recenzí nešetřila chválou, mimo jiné i náš David sáhl po tehdy maximálním hodnocení pěti bodů. Hráčský zážitek ale hodně záležel na použité platformě. Hra nebyla v optimálním stavu nikde, obzvlášť na původních modelech konzolí PlayStation 4 a Xbox One ale běžela opravdu katastroficky. Situace byla natolik vážná, že společnost Sony Cyberpunk 2077 úplně odstranila z nabídky digitálního obchodu. Postupem času se také začal zpožďovat slibovaný rozšiřující obsah. CD Projekt nakonec ve spolupráci s platformami začal zájemcům vracet peníze v podstatně benevolentnějším režimu.

Jak na launch Cyberpunku 2077 vzpomínáte vy?

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama