Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 3 dnes dostává první DLC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
20. 5. 2015 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je ale fakt tak nějak divně brzo... Není logičtější pomocí DLC prodlužovat herní dobu hráčů a oživovat/přiživovat jejich nadšení pro hru? Teď snad většina hráčů ani nepozná, že je ve hře něco nového - protože je pro ně všechno nové :)

fortrens@gmail.com
fortrens@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 5. 2015 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je skvělé.... Když do hry nic nepřidávají, lidé nadávají.... Když dají placená DLC, lidé nadávají.... Když dají free DLC, lidé nadávají.... hlupáci :))

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 5. 2015 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheSibep: No pokud bude v budoucnu ten FOV takhle extrémní tak nás to asi všechny donutí si sednout dál od monitoru a nebo hrát na TV z velký dálky. Ale to si pak rovnou můžu pořídit tu konzoli. :-D Štrachání v .cfg souborech už mě taky unavuje, bohužel ale je to v novejch hrách čimdál nutnější pro kvalitní požitek ze hry bez balastu. On ten FOV se počítá podle velikosti úhlopříčky a vzdálenosti jakou od toho člověk je a těch tak 60 - 70 je hodnota vhodná pro hraní na velký obrazovce z větší vzdálenosti. Prostě zjednodušeně řečeno je to konzolárna jak prase a vývojáři se tim ještě snažej snížit HW nároky i když jak jsem řikal vliv na FPS to má minimální, pokud se to někomu seká s FOVem 90 tak se mu to bude sekat i s 60 takže tohle prostě nechápu proč to tam dávaj i na PC. Někde jsem slyšel názor od někoho že hraje s nízkym FOVem protože má v mulťáku vyšší zoom u míření. No to je teda fakt bomba. Tak já zahodim orientaci v prostoru a požitek ze hry na úkor zoomu při pohledu přes mířidla. :-) Lidi jsou fakt hrozný hovada. Ne nadarmo profi hráči maj FOV naopak třeba 120 aby viděli naopak co nejvíc. K čemu mi je že mam zoom když nejsem schopnej toho nepřítele chytit do monitoru aby mi neutíkal za okraj obrazovky. :-D Ale hlavně jde o ten pocit, na to jaký to má výhody kašlu, já chci mát dobrej pocit z pohybu v prostoru a to mam jedině když je fov 90 - 110. Ne míň a ne víc. Zkreslený kraje jak někdo poznamenal, to je pravda při hodně vysokym FOVu třeba 120 ale periferní vidění v reálu je taky zkreslený, je to jenom pro orientaci v prostoru, když chci něco vidět pořádně tak se tam tou myší musim natočit. Ale při 90 nebo 100 ještě žádný viditelný zkreslení neni.

Gamepad jsem zkoušel už tolikrát a vždycky jsem to po chvíli zahodil. Vubecd jsem nebyl schopnej si zapamatovat co který tlačítko dělá a běžný klávesový zkratky ve hrách na vykukování za rohy a podobně jsem nebyl schopnej používat na gamepadu. prostě jsem tam ty prsty nedokázal správně poskládat. Já hraju na myši a klávesnici přes 10 let a za tu dobu jsem měl gamepad v ruce jestli 3x tak je to moc, takže na to si prostě nezvyknu ze dne na den. :-)
Ale možná tomu ještě dam šanci. Ve hrách už dneska neni ta luxusní myš jako kdysi že někam škubnu a mířim tam. V dnenších hrách je pohyb myší často línej a nepřesnej a navíc ještě je tam často input lag a prodleva v reakcích myši takže největší výhody myši (okamžitý zamíření kamkoliv) už se vytrácí. Když je v novym wolfovi klávesová zkratka na otočku o 180° která je pomalejší než otočení myší tak to už si řikam že je fakt na čase zvážit jestli to má do budoucna smysl ta myš když s ní nepočítaj.

Ale budoucnost vidim pozitivně co se FOVu týče. Poslední dobou to nastevní ve hrách často je, i když třeba jenom max 80 ale lepší než drátem do oka. Ale hlavně se blíží doba multimonitorovejch řešení a virtuálních realit a zahnutejch monitorů a vývojáři na to budou muset zareagovat. Nemůžeme hrát na 3 monitorech s FOVem 60° to je prostě nesmysl. Vývojáři se musej přizpůsobit. Jenomže oni jsou líný jak prase, než aby vymodelovali pořádně celou ruku se zbraní tak nastavěj radši FOV tak aby nebylo vidět že ta ruka visí ve vzduchu.

g2664065@trbvm.com
g2664065@trbvm.com
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky to nemám rád, ono je to o tom, ten úkol už jsem minul nebo se někam musím vrátit, nezmění celou budoucí hru, nepřicházím o něco důležitého, atd. Jasně tyhle zdarma jsou o ničem. Ale ty normální už prudí, samozřejmě i cenou. :-)

Rudla
Rudla
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Páni, není nad to vydat DLC hned v den vydání hry...působí to tak...divně.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheSibep: U Metra LL jsem strávil víc času googlenim jak zvýšit FOV než hranim. Jsem si tam připadal jak s dalekohledem na očích, nízkej FOV se dá přežít u her co se odehrávaj na otevřenym prostranství, ale u koridorovejch her je mi z toho na blití a vubec se v tý hře neorientuju. Stačí trochu rychlejc zahejbat myší a vubec nevim kde jsem protože je všechno přizoomovaný jak přes dalekohled. Takhle extrémě nízkej FOV jsem snad ve hře ještě neviděl. Tohle jenom podtrhuje to celkový příšerný technický zpracování. Naproti tomu Metro 2033 to je takovej Crysis roku 2010. Hratelnost a ovládání luxusní pcčkářský, grafika nádherná, žádný post efekty, všechno pěkně ostrý a opravdu hardwarově počítaný. Naproti tomu LL je rozmazaná blitka s konzolovym ovládánim a tak nízkym FOV úhlem že se to nedá hrát. Nechápu proč ten nízkej fov dělaj, FPS to přidá tak málo že se do dá považovat za chybu měření tak proč proboha? Kvůli konzolím aby měli hru přiblíženou když koukaj z dálky? Asi nejspíš. U konzolovejch her je standard 60° a u PCček je ideální tak 90. Metro LL mělo defaultně asi 50° což je absolutně nehratelný.

Tady máš porovnání co je při jakym úhlu vidět http://cdn.vanillaforums.com/eso.vanillaforums.com/editor/zo/hk6of2zhfh6o.jpg

tak si odvoď jak vypadá hodnota 50° to se fakt nedá hrát.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona by jim vypalovačka upadla kdyby to dali do tý hry rovnou. :-D

@tondavon: LL byla sama o sobě hodně strašná hra. Úžasná atmosféra prvního dílu byla z velký části pryč a nádherná realistická grafika taky. Hardwarový efekty nahradily post efekty a třeba venku na povrchu bylo všechno uplně totálně rozmazaný že se to skoro nedalo hrát. Ňáký DLCčka do toho fakt ani nemá smysl strkat. Připadá mi že ta grafika ve hrách šla do předu do toho roku 2007 a od tý doby hodně klesá, samej post efekt ale detajlní textury jako ve Stalkerovi nebo v prvnim Metru aby člověk pohledal.....

tondavon@seznam.cz
tondavon@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheSibep: Metro Last Light ani nepripominej, pred par tydnama jsem to dohral a tak ZABUGOVANY DLC JSEM JESTE NEVIDEL!!! Strasny. Slo to okamzite z disku + podle me ta hra je strasna iv zakladu :D

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Možná opravdu upadla.
V principu jde o protipirátskou ochranu: Piráti na udržení aktuální verze musí věnovat více úsilí a torrenty budou zahlcené nekompletními verzemi.
Druhá věc je marketing: Zajistí to, že se o hře bude mluvit ještě pěkných pár týdnů po vydání.

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rudla: Když je to zadarmo, tak v tom problém nevidím.

Reklama
Reklama