Zájem o Call of Duty padá, stejně tak strmě padají příjmy Activision Blizzard. Letošní díl  Call of Duty má přinést "přelomové inovace"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Zájem o Call of Duty padá, stejně tak strmě padají příjmy Activision Blizzard. Letošní díl Call of Duty má přinést "přelomové inovace"

Zájem o Call of Duty padá, stejně tak strmě padají příjmy Activision Blizzard. Letošní díl Call of Duty má přinést "přelomové inovace"

Radek Raudenský

Radek Raudenský

25. 4. 2022 17:51

Activision Blizzard zveřejnilo své finanční výsledky za první kvartál roku 2022 a bohužel pro studio nejsou úplně pozitivní. Oproti minulému kvartálu i roku je vidět znatelný propad, přičemž studio pro to podává hned několik vysvětlení.

Reklama

  • Dle nové finanční zprávy vydavatele Activision Blizzard se vydavateli moc nedařilo
  • Za poslední kvartál spadly příjmy i zisk o desítky procent
  • Může za to snížený zájem o Call of Duty

Ale nejdříve k výsledkům. Příjmy vydavatele oproti loňskému roku klesly o 22 % na 1,77 miliard dolarů, zisk spadl o 36 % na 395 milionů dolarů. Tento propad je znatelný především kvůli velkému opadnutí zájmu o Call of Duty. Série měla aktivních 100 milionů hráčů, což je vůči prvnímu kvartálu minulého roku propad o třetinu. Vedení tento pád hází na špatné prodeje Call of Duty: Vanguard a klesající zájem o Warzone.

Ale blýská se na lepší časy. Dle finanční zprávy je letošní Call of Duty, které naváže na první přepracovaný díl Modern Warfare, vůbec nejpokročilejší díl v historii. Zároveň se pracuje na úplně novém Warzone, které se tvoří úplně od základů znovu a přinese „přelomové inovace.“ 

I příjmy Blizzardu klesly za poslední kvartál o 43 procent na 274 milionů dolarů, i zde ale studio chystá nová oznámení okolo Diablo Immortal, Warcraft mobilní hry i expanzi do World of Warcraft. Největším tahákem je klasicky King, kterému naopak příjmy vzrostly o 12 % na 682 milionů dolarů, přičemž Candy Crush zaznamenal dvouciferný meziroční růst. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama