Zpět na článek

Diskuze: Zájem o BfA pro WoW předčil očekávání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 5. 2018 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Nezapomnel, v tom predchozim prispevku si to psal. Kazdopadne me tohle vsechno dost zarazi, ja myslel, ze prave diky subscription nebudou zadny mikrotransakce a podobny kraviny.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
7. 5. 2018 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je dobry svinstvo, predplatny a jeste navrch mikrotransakce.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 5. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Oficiální za eura. Hráči si mezi sebou můžou prodávat některé mounty za goldy, ale to jsou mounti kteří se dají normálně sehnat ve hře.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
7. 5. 2018 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marekrich: Zmíněný bug s flight masterem už je dávno opravený a to tak že tě to kopne na nejbližší spot kde se dá přistát. Celkově jsem se nesetkal s jediným bugem, který by ve hře setrvával do teď, ale jinak si milerád poslechnu další fabulaci o nikdy nefixnutých probleméch :)

DoTka která se šířila světem a byla schopná zabíjet opakovaně desítky až stovky hráčů nebyl tak úplně bug a už vůbec to nebyla věc free serveru. Byl to prostě efekt spellu na offíku, který házel Kazzak ještě v Blasted Lands. Horda to pak využívala ktomu aby ho natáhla až ke Stormwindu kde měl neomezený přístup nových obětí dokud nepřišlo GM a nesmázl ho. Po nějaké době vyšel fix, který tento efekt upravil.

@JabJab21: Vydělat dostatek goldů aby sis mohl kupovat měsíčně game time je pro běžného hráče takřka nemožné. Díky inflaci měny ještě z WoD, kdy tísíce lidí nahrabali miliony goldů + sloučením evropy a ruska se na evropských serverech dostala cena tokenu k dnešnímu dni na nějakých 330k což je totální úlet ( oproti US serverům kde jeden token vychází na 200k ( btw čínani šli ještě dál a současná cena tokenu je přes 500k ))

@Legoldos: Otom koketování dost pochybuju, prostě jen postupně zpětně aplikují mikrotransakce tak jak to mají všechny ostatní hry v jejich portfoliu. O opuštění měsičním subscribu neuslyšíme MINIMÁLNĚ ještě aspoň 2 budoucí datadisky.

Jinak bych řekl že je hra v současné době ve své nejlepší formě v jaké kdy byla.. Teda až na PvP, které je tento datadisk dosti upozaděné vůči PvE :)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
6. 5. 2018 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, to sem nevedel, dik za info. A co se tyce toho tokenu, kterej uz tady padnul v predchozich prispevcich, musi clovek u WoWka sedet kazdej den celej den, nebo to zvladaj i casualove co hrajou par hodin tydne?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: Koukni se na optimální talenty na T21 Demonic build. Pak ti z té rotace zbyde Nemesis, Fury of the Illidari, Eye Beam, Meta, Chaos Strike a Demon's Bite. Nemesis nahodíš na bosse, Fury má minutu CD, Meta je dvakrát za boj když máš štěstí, a zbytek rotace mlátíš do dvou čudlíků a sem tam do třetího.

Fel Rush nepoužiješ jelikož nemáš Momentum ani Demon Blades, Fel Barrage nemáš, Chaos Blades nemáš, Blade Dance nepoužiješ jelikož nemáš First Blood, Felblade nemáš a Throw Glaive taky nepoužiješ jelikož nemáš Demon Blades.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: kdbych nevěděl že i přes svoje chování je Gabriela inteligentní kluk myslel bych si že si další jeho klon

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
5. 5. 2018 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: hmm tak to každá classa používá jen jedno tlačítko když si odmyslíme ostatní CD že?

mi je vcelku úplně jedno kolik tlačítek se používá, když si noob tak uděláš hovno bo nevíš kdy přesně ktereé tlačítko zmáčnout a když jsi lepší tak prostě víě a dáš větší dmg/healing a je úplně šumák jestli těch tlačítek je 5 nebo 50

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předplatné mám aktivní od Krále Lichů, ale Legion zapínám jen z donucení. Možná tím, že investovaný čas v tomto datadisku pro cokoliv mi přijde "not worth". Zkrátka čekat měsíce na patch s pár story questy, nekonečná ap farma, znásilněný loot systém kdy si člověk z LFR s trochou štěstí odnese item co člověk z mythic raidu, pubertální komunita jedoucí metu v keystones pro nějaké random score na stránce s profilem, když se pullne pack který se ve videích přeskakuje tak vás za to ukamenují kvůli pár ztraceným sekundám, profese dnes nemají již skoro žádný smysl, komunitu dlouhodobých hráčů vytlačuje pomalu ale jistě nová generace, která je tou nejlepší :-), zkrátka patřím k těm prskajícím co si zaslouží titul King of Pain, co stále platí a drží je při hře vlastní guilda kamarádů. Někdo může argumentovat slovy, že takové WoW prostě je, a nezmění se, ale tehdy mně to grindování a nonstop farmení každé věci bavilo prostě víc, protože dnes, v úplné otevřenosti mainstreamu, v tom přestávám vidět jak zábavu, tak smysl. Pouze můj subjektivní názor za ty léta. Jinak souhlasim s tím, že Legion patří k těm lepším datadiskům díky vyprávění příběhu a kupě cinematiců. Má ale své mouchy, které možná BFA odbourá, a přinese opět svěží vzduch do Azerothu. Těšim se.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tyce grindovani a uzivani, tak tam jde jenom o pohled toho hrace. Ja treba mam rad PVE a levelovani, a jakmile mam vsechno co v nejaky MMO hre muzu mit, tak se nudim a hru odinstaluju. I kdyz nejdriv si udelam jeste tak stovku dalsich postav, ktery taky vyexpim, a pak az uninstall :D

Proste jde o to, jestli grindovani beres jako prekazku k zabave, nebo to beres jako tu vlastni herni napln/zabavu. Jinymi slovy jestli je pro tebe dulezitej cil, nebo cesta k cili. Me treba pride skoda grind nevnimat jako napln, protoze grind obvykle tvori 90 % naplne MMO her a krome toho ti zbyde tak maximalne PVP a trolling.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: No hrát to dnes už asi neumím, protože ačkoliv se mi hra jako taková líbí, postupné předělávání class mě už nudí. Vypadá to hezky, hraje se to hezky ale neumí mě to dostatečně zaujmout. LFR s tím dám určitě, tam si většinou stačí k bossovi jen stoupnout a odběhnout si pro kafe, ale nějak víc jsem teď nehrál. Naposled v Draenoru, to jsme v naději, že ten datadisk vyždímou a nezaříznou s polovinou potenciálu dali dokupy starou guildu a jakš takš se prokousali i k Mythicu.

Enha shaman byl třeba pěkná hra na piáno, prot. paladin zase generoval aggro díky spell poweru, prostě mi to přišlo tak nějak zajímavější a rozmanitější

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedokazu si predstavit, ze bych kazdej mesic sypal do hry X penez za to, abych ji vubec moh hrat + prachy za datadisky. Jeste ze existujou private servery.

@Legoldos: To neres, proste nektery lidi to maj radi. Jde o to, kdy tu hru zacnes hrat, protoze k tomu si udelas citovy pouto. Cokoliv tam bylo predtim nebo cokoliv pride potom se ti zda byt horsi a rad se vratis k tomu, co byvalo kdyz si zacinal, i kdyby to byl voser. Je to hodne zajmavy, ale ten voser diky tomu citovymu poutu bavi lidi vic nez vychytana hra, ktera ten voser nema.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno jsem si řekl, že si to přece jen koupím, mrknu na ty nové rasy. Docela zklamání, když za nějakých 1300,- za předobjednávku dostanu nula herního času a asi tři týdny naprosto nudného grindu reputací, abych se dostal k obsahu, který jsem si zaplatil. Ale snad BfA nezklame, víc už to snad ani nejde. Zrovna nedávno jsem se koukal na nějaké staré mechaniky, třeba výchova peta u Hunterů, hlídání si počtu šípů, krmení, talenty... no nebyla to zábava? Dneska si stačí něco naklikat a pak jen lítat po stovkách generovaných úkolech.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
8. 5. 2018 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Služby jako změny frakce, realmu atd. jsou také placené od začátku, navíc docela tučně. To nikomu také moc nevadí. U WoW jsou ty mikrotransakce vlastně úplné nic, když to tak vezmu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 5. 2018 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Vítej v Activision-Blizzardu. Všichni nadávají na Activision, ale Blizzardí půlce projde vše.

Ještě jsem zapomněl říct, že mounti z shopu se nedají sehnat ve hře.

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
7. 5. 2018 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná to bylo zmíněno, ale pro jistotu: WoW nabízí formu F2P, stačí mít dostatek goldů a kupovat si Tokeny. Ty vám prodlouží předplatné o další měsíc. Dneska už to ani není nijak závratná částka. A pokud se podívám na Shop, kde se dají kupovat různí mounti, peti a kosmetické blbinky za poměrně nemalý (alespoň pro našinec) peníz, tak mikrotransakce bych rozhodně nechtěl, páč ve finále bychom imho platili víc. Vyhovuje mi, že za jednu částku mají všichni stejně obsahu a stejné možnosti. A 13 euro měsíčně není zas tolik.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 5. 2018 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Nezvládají, chce to pár set tisíc goldů, na což prostě musíš farmit, za pár hodin týdně to sotva dáš, zvlášť, když tě farmit nebaví. Ale pokud tě to baví, a objevíš nějaký efektivní způsob, tak to není zase tak těžké. Osobně jsem radši platil než dělat něco co mě nebaví, ty 4 stovky za měsíc zase nejsou taková pálka.

marekrich@seznam.cz
marekrich@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já puvodně chtěl napsat jen krátkou reakci, jen mě to nějak chytlo :D já tenhle web vidím poprvé v životě natož lézt do zadku, jen mě to tu zaujalo :D

takhle, kdyby z toho udělali F2P s transakcema tak by jich udělali tolik aby rejžovali stejně jako teď což by zase mrtě moc znevýhodnilo hráče co to hrají free
placená dlc by stála zase stejně jak hra samotná a jako DLC by se označoval snad každej druhej patch :D přece by se blizz neochudil o tak monstrozní částky :D
je fakt že mě těch pár stovek jednou a čtvrt roku nijak nevadí, ba naopak, vyhovuje mi to tak, ale to je věc názoru, mám pochopení i pro to když někdo nechce vrazit peníze do hry (nebo teda pravidelně).

když teď vzpomínám na ty bugy tak bych je i vrátil :D si ještě pamatuju jak na Vanile se bugla dotka z bosse, zustala hráči i po opustění raidu a postupně se rozzšířila po celém světě a všichni všude furt umírali :DD

marekrich@seznam.cz
marekrich@seznam.cz
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lol :D to je delší jak samotnej článek :D

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
5. 5. 2018 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: sám hraju frost mága pvp i pve...tak se na to podíváme..
PVE:
ice lance, shadowfrost bolt, frostbolt, icy veins, ice flurry, blizzard, frozen orb

PVP - to same + frost barrier, comet storm, frost nova, temporal shield, blink, counterspell, polymorph, iceblock, cold snap, spellsteal

+ musím si hlídat rotaci na incanter flow pro maximalizaci dmg

takze ty vase 3 tlacitek je nebetycna hovadina

Flois
Flois
Level 1 Level 1
5. 5. 2018 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: dost podobně je na tom i DK zvlášť co mu ještě pár kouzel spojili do sebe.
Jinak souhlasím s @Mipe: a @Valvetro: všechno se děsně zjednodušilo, třeba na druidovi je to hodně vidět. Nebo mág, pamatuju si že sme v pvp používali 1lvl frostboltu pač se kouzlil pikovterinu, nic nestal a šlo s ním mrazit stejně jako s max lvl.
A ten grind už tam dávno není dnes ti ty věci vyloženě nutí.

@Legoldos: hele je to jak říká mitsurgi když chceš raidovat musíš jet ideální rotaci což je dnes fakt 3 tlačítka + další dvě jednou za par minut, když do toho budeš vkládat svoje vlastní invence tak te vykopnou pač nesplnujes jejich predstavu DPS, u většiny raidu sem se setkal s tím že nechcou healera bez toho addonu kterej léčí za tebe.

BrusLee
BrusLee
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Private servery maji zkončit z drtivé většiny s východem Classicu tak si užívej dokuď můžeš (taky hraju na TBC serveru teď)
a k "nedokazu si predstavit, ze bych kazdej mesic sypal do hry X penez za to, abych ji vubec moh hrat "
Lidi cpou peníze do cigaret, alkoholu, hazardu.. a jinejch kravin... nevidím rozdíl v tom jestli dám za měsíc 350kč když tohle někdo vyplázne za 1 večer někde... :) a nebo prohulí za tejden... Podle mě je to lepší investice jak některé koníčky.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Taky záleží, čeho člověk chce v dané situaci dosáhnout. Jak jsem psal na začátku, datadisk jsem si koupil hlavně pro to, abych si zkusil nové rasy. Ale když už si to člověk zaplatí, tak dostane za odměnu několik týdnu nedělání nic jiného, než stále dokola jedny a ty samé úkoly. To bych bral jako problém, ale jinak se to dalo vždycky nějak dobře zakomponovat do ostatních aktivit.

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
4. 5. 2018 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: Vím, protože to hraji sem tam průběžně celou dobu.

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
4. 5. 2018 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: jestli používáš 4 klávesy v PVE tak neumíš hrát sorry a víc jak normal raidy nedáš (přeháním, dáš maximálně LFR). Jestli používáš 4 klávesy v pvp tak to jo to si dokážu představit, že tam takové rotace jsou ale i tak vlemi zřídka.

Btw ve vanille jsem slyšel ze v PVE tanci používali 2 ability max a bossové neměli žádné mechaniky jen tank & spank...já jako mage měl POM + pyro a to jinak taky jen 3 ability....jasně měl jsi ability ze všech specializací ale byly ti k ničemu, když si v nich neměl talenty

Reklama
Reklama