za-nizke-prodeje-rts-her-mohou-hardcore-hraci
Novinka Za nízké prodeje RTS her mohou hardcore hráči

Za nízké prodeje RTS her mohou hardcore hráči

sleepless.

sleepless.

4
Reklama

A teď trošku bulváru. Víte, kdo může za to, že prodeje RTS titulů jdou hru od hry údajně dolů? Mohou za to hardcore fanoušci a vývojáři. Vzájemnou souvztažnost těchto dvou elementů vysvětluje pro VG247 producent Tom Clancy’s EndWar Michael de Plater:

„Strategie trpí tím, že (vývojáři) příliš naslouchají hardcore hráčům. Každá (strategická) hra od Command & Conquer a dále jenom přidávala nové a nové prvky, což zvyšovalo komplexnost. A když si prohlédnete prodeje, tak pořád klesají. Prodávají je (strategie) stále užšímu spektru zákazníků,“ lamentuje Plater nad tím, že RTS a strategické hry obecně se neprodávají po milionech a nevedou žebříčky prodejnosti.

Výše uvedené výroky jsou však zjevně účelové, protože Tom Clancy’s EndWar vychází na začátku listopadu a Plater se tím snaží naznačit, že jeho dítě nepotřebuje přehnanou komplexitu k tomu, aby dokázalo zaujmout. Je přitom zvláštní, že Plater sám v minulosti vyvíjel hry v sérii Total War, které si na malé prodeje rozhodně stěžovat nemohou. A jsou tu další úspěšné série – Warhammer 40k od Relicu, už zmíněný Command & Conquer atd..

„Doufáme a byli bychom opravdu rádi, kdyby (Tom Clancy’s EndWar) dosáhla úspěchu na úrovni dalších tří Tom Clancy sérií jako například Ghost Recon a Splinter Cell,“ vyslovil Plater nahlas své přání. Zdali se mu vyplní, to zatím nikdo neví. Jisté je pouze to, že velká přání by se nahlas vyslovovat neměla.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama