Yu Suzuki pracuje na hře pro Kinect
Ačkoliv je pohybová periferie Microsoftu jménem Kinect stále výhodnější jako intuitivní ovladač, než jako prostředek k hraní her, herní vývojáři se k němu pomalu ale jistě začínají obracet čelem. Svou práci si odbyde i Yu Suzuki, který je v komunitě zapřísáhlých "Segařů" něco jako bůh a spousta hráčů by jej určitě ráda přijala za svého pravého otce. Aby také ne, na triku má tituly jako Shenmue, Virtua Fighter nebo automatovou legendu OutRun. Suzuki ovšem stále nedal hernímu vývoji své poslední sbohem.
Momentálně se totiž zaměřil na vývoj bojovky pro Microsoft Kinect, největší zajímavostí ovšem je, že se bude jednat o první bojovku, v níž hráč ovládá hru pouze pohybem těla. "Upřímně mě opravdu zajímá integrace technologie, zejména z pohledu producenta," řekl Suzuki, který čerstvě nastoupil do studia Premium Agency na pozici konzultanta a koordinátora her pro mobilní zařízení a také domácí zábavu. Persona s jeho praxí má samozřejmě co nabídnout, tudíž byl okamžitě povolán k práci na, prozatím neznámé bojovce, která teprve čeká na své vůbec první odhalení. Nemusíme dodávat, o jak velký a tvrdý oříšek se jedná. Stavět hru čistě na Kinectu, zvláště bojovku, je zatraceně nelehký úkol, který ovšem může skončit špatně.