Xbox 360 verze Sacred 2 lepší než PC verze
O akčním RPG Sacred 2: Fallen Angel už jsme na Hrej několika hovořili. Dokonce jsme si řekli, co hra podle tvůrců nabídne a zmínka už padla i tom, že hra nevyjde pouze na PC, ale i na Xboxu 360. No a právě na ni teďka navážeme několika informacemi o tom, v čem bude Xbox 360 verze lepší, než verze pro PC. Naštěstí to nemá nic společného s hratelností (tedy dle slibů tvůrců, pravda se ukáže nejdříve až za rok), ale s audiovizuálním zpracováním.
Na první pohled by měly obě verze hry vypadat víceméně stejně. Na druhý pohled už však bude vidět, že je na tom Xbox 360 verze přeci jenom lépe. Tvůrci z Ascaronu se totiž rozhodli využít každé ze tří CPU jáder Xboxu 360 k provádění jedné činnosti. První jádro se postará o běh hry samotné, druhé jádro pak bude mít na starosti všechny speciální efekty, no a třetí jádro bude mít za úkol streamování obsahu, aby na hráče nečekalo žádné nahrávání, žádný loading. Těžko říci, zdali si otravné nahrávání zapíše absenci i v případě PC verze, ale snad ano. Co však PC verze určitě nenabídne, to je řada pokročilých vizuálních efektů, kterým je v případě Xbox 360 verze vyhrazeno celé jedno CPU jádro.
Příkladem za všechny budiž přirozený pohyb některých objektů, jako jsou například na zemi se válející lístky. Když je hráčova postava v Xbox 360 verzi v běhu rozkopne, tak budou lístky pěkně v poklidu padat a zem, tak jako ve skutečnosti. V PC verzi třeba zrovna tento prvek nebude, jelikož by na to prý byl potřeba čtyřjádrový procesor, který ještě není mezi širokou hráčskou veřejností dostatečně rozšířený. PC verze tak bude o něco chudší, než verze pro Xbox 360. Sami jsme docela zvědaví, zdali to ve výsledku bude vůbec poznat, nebo ne.
Každopádně pro obě verze platí, že nabídnou NPC postavy s náhodně generovaným chováním. Právě tento prvek by se měl postarat o to, že každá hra bude unikátní. Od žádné z NPC postav ve hře se totiž hráč nedočká stejné reakce. Každá postava bude mít navíc k dispozici své vlastní zvířátko - dopravní prostředek, myslíme hratelné postavy samozřejmě. Multiplayer podpora je v případě Sacred 2 samozřejmostí, stejně jako dynamické počasí a podobné serepetičky, o nichž už jsme se dříve zmiňovali. Jinak bychom asi měli příznivce Sacred 2 upozornit na to, že v naší galerii přibyly nové screenshoty z PC verze a první screeny z Xbox 360 verze.