Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch, hráči ale kritikou nešetří
Ve středu jsme se dočkali vydání očekávaného battle royale Warzone 2.0. Obrovské očekávání se nakonec prokázalo a minimálně na Steamu hra zaznamenala masivní úspěch – v tuto chvíli se maximální počet současně hrajících hráčů zastavil na více než 450 tisících a v jednu chvíli byl Warzone druhou nejhranější hrou na platformě.
- Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch
- Hra měla v jednu chvíli více než 450 tisíc aktivních hráčů
- Množí se ale kritika především vůči sbírání vybavení
Když vezmeme v potaz, že se hra objevuje také na Battle.net a samozřejmě i konzolích, ve hře se možná objevilo i několik milionů hráčů. Prozatím jsou ale reakce velice rozporuplné a minimálně Steamu hráči kritikou nešetří. Warzone si drží spíše záporné hodnocení a výtky míří všude.
Hráči si stěžují na množství bugů, lagující se servery nebo načítávání textur. Nelíbí se jim ani nové mechanismy, třeba systém sbírání vybavení je jedním z hlavních současných problémů. Příspěvky okolo lootování se objevují všude, někteří hráči systém přirovnávají k práci s Microsoftem Excel. Je otázkou, jak rychle na všechnu zpětnou vazbu studio Infinity Ward zareaguje, Warzone je totiž jedním z hlavních taháků Activisionu.