Warhorse Studios licencují CryENGINE 3
Nedávno založené české studio Warhorse ve své doposud neoznámené hře z období husitských válek použije pokročilý CryENGINE 3. Na svých stránkách to oznámila společnost Crytek, která engine vyvinula.
„Uvažovali jsme o všech hlavních technologiích na trhu a CryENGINE 3 nám vyhovuje nejvíce. Jsme si jisti, že nám umožní dosáhnout našich vizí,“ komentuje kontrakt v tiskové zprávě Martin Klíma, výkonný producent Warhorse Studios.
Studio, jehož poznávacím symbolem se stal rytíř na černém hřebci uprostřed bojové vřavy, tak nebude vyvíjet svůj vlastní engine, což by mohlo být teoreticky levnější, ovšem zároveň mnohem zdlouhavější. Sázka na kvalitní CryENGINE 3, jenž poháněl např. úžasný Crysis 2, je ku prospěchu vývojářům i hráčům, kteří snad na vydání nebudou muset čekat přehnaně dlouho.
O neoznámeném RPG titulu studia Warhorse jsme obsáhleji psali v předešlé novince.