W3 a D2 nejsou podle Blizzardu optimální
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka W3 a D2 nejsou podle Blizzardu optimální

W3 a D2 nejsou podle Blizzardu optimální

David Plecháček

David Plecháček

8
Reklama

Máme za námi Blizzcon, který byl plný odhalení. Nové rozšíření World of Warcraft a jeho vanilla verze, StarCraft 2 bude free-to-play, Heroes of the Storm rozšíří noví hrdinové, expanze čeká i Hearthstone, novinek se dočkal i Overwatch... ale lidé chtějí remastery Diabla 2 a Warcraftu 3. Jak to s nimi je?

I přes to, že byl Blizzcon na novinky bohatý, senior producent Blizzardu Peter Stilwell pro magazín PCGamesN odhalil alespoň část informací o tom, proč se ani Diablo ani Warcraft zatím nedočkají stejné péče jako remasterovaný StarCraft. V kostce se ten základní důvod dá shrnout v konstatování, že StarCraft je prakticky dokonale vyváženou hrou. To se o Diablu ani Warcraftu říct nedá.

Stilwell konkrétně řekl, že některé mapy Warcraftu 3 jsou zastaralé a fádní, a tak hned několik takových samotná komunita odmítá. Problémem je i to, že Nemrtví staví všechny své budovy podle jednoho mustru. „Nebylo by od věci trochu upravit balanc jednotlivých ras a nabídnout tak lidem různé styly jejich hry. Nemáme u Warcraftu ten pocit, který jsme měli u StarCraftu, kde lidé přímo říkali: Nesahejte na to, balanc je perfektní.“

Trochu jiná situace je u Diabla 2. Zatímco Warcraft 3 se stále hraje a komunita dává vývojářům skrze PTR stále nový a nový feedback, o Diablo se na této úrovni komunita tolik nestará. Největším problémem je ale to, jak je druhé Diablo zamořené hackery a lidmi, kteří podvádí a jsou neustále na vrcholků leaderbordů. Cílem vývojářů je tak v prvé řadě „být dostatečně efektivní v souboji proti těmto lidem“.

Shrňme si to. Blizzard tím vším vlastně říká, že remasterování je časově náročné, a jelikož by na revitalizování pracovali lidé, kteří se starají o současné verze, jejich neaktivitou by tak v návaznosti trpěli hráči, kteří stále ještě hrají původní hry. „Nechceme se otočit zády k lidem, kteří hrají StarCraft, Warcraft 3 nebo Diablo 2, abychom jednu z her vzkřísili i přes to, že je na ní stále potřeba pracovat,“ říká Peter Stilwell závěrem. „Tak se na to koukám já, máme pořád nějakou zodpovědnost, pořád to jsou dobré hry a pořád kolem nich jsou dobré komunity.“


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama