Zpět na článek

Diskuze: Vyzkoušeje Elder Scrolls Online zdarma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lukas
Lukas
Level 1 Level 1
14. 11. 2019 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kde je ten free to play tyden je 14.11 a ze bych to mohlo hrat se mi nezda teda na steamu. Pokud to je nekde jinde tak budu rad kde. Diky

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
10. 11. 2019 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Tak ono WoWko je nejlepší mmorpg už 15 let že. Nic se tomu ani nepřiblížilo. A je tam právě super, že je to 100% hry za ty poplatky. Není to omezené na mikrotransakce, hlavně třeba jako v GW2. Když chci legendárku, tak můžu půl roku farmit a nebo si pomoct přes kreditku. Ve WoWku nedávají výhodu nikomu a ani nic není za poplatek. Já vždycky u WoWka říkám, že za kvalitu se platí.

PS: Co si čtu, tak to ESO+ ti odstraní omezení co se týče místa v bance, místo na suroviny na craft atd. + ještě ti přidá DLC menší (Wrathstone, Summerset, Murkmire, Wolfhunter, Dragon Bones, Clockwork City, Horns of the Reach, Morrowind (zone DLC), Shadows of the Hist, Dark Brotherhood, Thieves Guild, Orsinium, Imperial City). To pak záleží co všechno to přidává. Pro srovnání, takhle funguje SWTOR, který je ale free2play a má jen předplatné.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
10. 11. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ohledně monetizace záleží, jak moc tě to limituje nebo na druhé straně pomáhá. Třeba WoWko po koupení a zaplacení měsíčního poplatku otevře 100% kontent hry. Ano, jsou tam mikrotransakce, ale to je snad 10 mountů, skin na headku a 5 petů. U TESO záleží třeba i to premium. Ve výsledku by to bylo kupovat datadisky, platit premium a ještě prolezlé mikrotransakcemi ve storu.

A pak druhá věc je ta, jestli za ty peníze přidávají další kontent. WoWko dává datadisk každé 2 roky a v průběhu odemyká hromadu dungů a raidů.
Třeba GW2 bylo zezačátku super, že je B2P, ale časem jsem si říkal, řadši zaplatit měsíčně těch 10-15€ než hrát hru bez kontentu. Pak vyšly datadisky. Jeden přinesl Raidy ( po 2 letech první raid je haluz jako ), ale zase. První měsíce otevřené jen 1 křídlo a postupně odemykat další 3 křídla. Takže stejně jak tu říkají, že původní TESO stačí a je tam hromada příběhu, tak základní GW2 taky stačí, ale pokud chce člověk valit endgame, tak GW2 ho nemá a TESO jsem nehrál v endgamu, ale řekl bych že je potřeba všechny datadisky a možná i to premium.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 11. 2019 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@A.A.: já myslím že se nemá cenu dohadovat. Skončíš stejně u toho že to stojí všechno za hovno a všechno je špatný.

@JabJab21: jinak srovnávat funknčí wowko s failem 76 není úplně na místě.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Odkdy je wowko B2P? Vzdycky prece bylo pres predplatne ne? V kazdym pripade jestli se pletu, tak jeste dalsi otazka a to je, jestli maji mikrotransakce. Pokud WOWko i FF14 maji vsechno a tim padem je to stejny jako u TESO tak samozrejme odsuzuju i je. A jentak pro poradek, to ze je neco uspesny, neznamena ze to je spravny a ze to neni svinstvo.

A hrac, co na to svinstvo pristoupi muze za to, ze to svinstvo porad existuje, legitimizuje se a jeste se rozsiruje. Viz tedka FO76, kde uz po prvnich par dnech tucty dutohlavu koupili vydiraci balicek Fallout 1st.

Jinak se chci omluvit za nespravny vyraz v mem puvodnim prispevku. Bude daleko lepsi, kdyz si naopak ten free tyden zahrajete co to jen pujde a Bethesde nedate ani korunu. Tim date najevo co si myslite o hre jako takovy a jejich platebnim modelu. Tzn. ze je hra fajn ale to co po vas chtej jim za to nedate.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kulisak: mě osobně jen trochu vadí, že vám dlc zase vezmou jak vám sub skončí, sakra i to swtor vám nechá to co ste si v průběhu subu rozehrály, jinak ale souhlas ta hra toho má tolik, že můžete hrát stovku hodin, mít to jako obří single player RPG a ty prachy co ste do toho daly si užijete dostatečně

kulisak
kulisak
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Známej trolle zas kecáš kraviny, nevěřte mu a hrajte. Je to dobré mmorpg, kterých už moc dnes není. Jak už tu bylo psáno, nic navíc nemusíte kupovat, vystačíte si na stovky hodin jen ze základní edicí hry. Všechny itemy ze store za real peníze jsou jen kosmetické věci navíc. Ano můžete si dokoupit i pár DLC navíc,ale vůbec to není nutné, nijak vás to nediskriminuje oproti těm co to maj. Jen budete mít navíc pár lokací. Ale která hra to dnes nedělá.
Co se týká té monetizace. Máte v podstatě dvě možnosti. Bud si jednotlivé DLC kupovat samostatně nebo si měsíčně předplácet hru jako např. ve WoWku( tím pádem budete mít všechna DLC otevřená bez dalšího nákupu), máte crafting bag navíc a crowny do store navíc. Jak předplatné skončí, uzavřou se dlc. Je to na vás jakou cestu zvolíte.
Hra je obrovská už v základu i bez dlc a vydrží donekonečna, pokud chcete( dá se hrát i singl nebo end game užít v pvp a pve partou lidí, klasické mmo, na které potřebujete mít čas.
Jinak můžu doporučit jedinou velkou cz guildu Strážci tamrielu. Ochotní lidi, co poradí a pravidelné raidy a pvp .

esmo
esmo
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: Nabízejí, říká se tomu Fortnite.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
11. 11. 2019 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak FF14 jsem odehrál do nějakého lvlu 30. To expení bylo pro mě dost nudnější než ve wowku a nejhorší tam byly dungeony. Jako čekat 30 minut až hodinu na dungeon za mága je celkem naprd. To expení bylo hlavně o běhání. Hromady questů byly jen doběhni tam a když si doběhl, tak maník ti dal quest že se máš vrátit za skoro nic xp. Ve wowku se mi expí dobře, protože naberu všechny questy v nějaké osadě a splním je při jedné cestě, protože většinou se odehrávají v jednom okruhu. Pak je odevzdám, dostanu další sérii a jdu zas do jedné části lokace a splním je. Ale třeba rybaření bylo ve FF14 mnohem lepší. Hlavně tam je prvek počasí, který ovlivňoval, že v potoce plavou jiné ryby když prší než když svítí slunce. Aspoň tak jsem to pochopil.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
10. 11. 2019 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Souhlasim. Proto treba WOW hodnotim daleko kladneji nez TESO.
I kdyz je pravda ze si ty mikrotransakce mohli ve WOWku uplne odpustit. Zbytecnej tlak na komunitu.

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
9. 11. 2019 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: ESO už v základní hře je obsahově velmi bohaté a nabízí regiony, kde hráči v předchozích single player dílech nebyli. Že je základní ESO plus datadisk Morrowind, který je připojen nyní k základní hře, jen demo, je kolosální nesmysl. Další datadisk je z ostrovů vysokých elfů. Vlastním ho dokonce několikrát a obsahově je dobrý, ale přežil bych bez něj. Další datadisk je elsweyr a ten jsem projel v betě, nebavil mě, nenabídl nic extra, tak jsem ho ani nekoupil. DLC jsou obsahově spíše menší a hrát bez nich není problém. Hrál si vůbec ESO?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kulisak: Tohle je super. Oznacis me za trolla a vetsinu svyho prispevku venujes potvrzeni toho co jsem rikal. A jak ze "nepotrebujete dalsi lokace"? To si delas srandu? Za prvy to je proste dalsi kus hry a bez toho proste hru nemas kompletni. A za druhy, kde jinde se dostanes na Summerset Isles nebo do Elsweyru?

Chtelo by to vic rozumnych hracu ktery temhle praktikam reknou jasny ne. Ne ze daj Bethesde tolik penez o kolik si reknou. Uvedomuje si vubec nekdo jak je absurdni mit buy to play hru se subem a mikrotransakcema? Proste zhovadilost. To uz je v tom lepsi SWTOR, kterej je aspon v zakladu zdarma kdyz uz nic jinyho.

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já taky vložím svůj názor.

Je to v dnešní době MMO RPG s nejlépe napsanými příběhy (jsou tam i volby a podle nich se vám změní svět), vynikající hratelností a dobře propracovaným světem.
Narozdíl od jiných průměrných her tady třeba já nemám problém si kupovat datadisky a ještě si platit předplatné. Protože toho obsahu je tam skutečně strašně moc a je to pořád jen lepší a lepší hra. Za ty peníze toho nabízí hrozně moc.

Lukas
Lukas
Level 1 Level 1
15. 11. 2019 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fatalonety: Aha koukal jsem na oficiálních stránkách a tam píšou, že to bylo od 6 do 14 listopadu. Jste se sekli o tyden. Kurňa a ja to chtěl zkusit. Nic tak počkáme na další free víkend někdy v budoucnu nevadí moje chyba, že jsem si tuto informaci neověřil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 11. 2019 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Já bych třeba klidně řekl, že FF14 je v současnosti lepší než WoW.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 11. 2019 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@A.A.: Jasne ze jsem ho hral. A to ze je ta hra v zakladu obsahove bohata nic nemeni na tom, ze bez datadisku proste neni kompletni.

@Minstriel: Tedka nerozumim. Nechtel si misto wowka napsat TESO? V kazdym pripade jsem neporovnaval kvalitu, ale platebni model. Je mi uplne u zadku jak dobra ta hra je, pokud je zaroven buy to play, zaroven ma placena DLC a zaroven ma mikrotransakce, tak je to podle meho nazoru svinstvo.

Necht si vyvojari vyberou jestli chteji mit F2P titul a k tomu mikrotransakce ci placena DLC, nebo jestli chteji mit buy to play titul a DLC zdarma (ci obsahove vydatne DLC za penize + treba season pass), nebo sub, kdy uz se za nic jineho neplati. Jsem jeste ochoten zkousnout kdyz si hra uctuje buy to play cenu za porizeni a pak si uctuje sub mesicne, za podminky ze ve hre nejsou mikrotransakce a zadne dalsi nakupy.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Odsuzovat je samozřejmě můžeš, ale jsou to nejlepší MMORPG současnosti.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Počkej, B2P, předplatné a datadisky s novými lokacemi je standardní fungování úspěšných MMO. Wowko i FF14 to mají stejně.

PPoe
PPoe
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já hrák ESO donedávna a byl jsem spokojen.. Stačí hru zakoupit a máte na stovky hodin vystaráno bez dalšího placení.. Questy super, pojímal jsem to v podstatě jako single RPG s tím, že občas na monstrech vypomohl kdo šel zrovna okolo. A taky jsem craftil. Kdybych měl víc času, hned se ke hře vrátím.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani tu hru nezkousejte. Je to sice jedno z lepsich MMO a neni to vubec spatna hra, ALE (a to je velky ale) v ty hre je nekolik monetizacnich technik najednou. Pokud se nepletu tak je hra buy to play, je tam i predplatny, DLC jsou samozrejme taky placena a do toho jsou tam i mikrotransakce. Nehlede na to ze toho stejne moc nestihnete a nez to stahnete tak u toho stravite mladi. Pokud nemate nekolik tisic co muzete vyhodit z okna, tak si radsi dejte neco lepsiho. I kdyz je pravda ze tyden se vyplati vic nez jen vikend nebo jak to bylo minule.

Zkracene je to stejny svinstvo jako FO76 akorat s tim rozdilem, ze TESO je nadprumerna hra v zakladu zatimco FO76 je totalni brak v zakladu. Osobne nikdy nepodporim takovy dojeni zakazniku jak to delaj v TESO a FO76.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: No tak je to jak jsem si myslel. WOWko proste neni ani zdaleka tak hrozny jako TESO co se monetizace tyce. Plus narozdil od TESO ma privatni servery (= cela hra zadarmo), takze se vlastne neni o cem bavit.

@A.A.: Na tom ze datadisky nejsou treba se proste neshodneme. Pokud chces zazit neco vic nez si zazil v Morrowindu/Oblivionu/Skyrimu, tzn. podivat se jinam, musis si je koupit v TESO, jina moznost neni. Teda vlastne je, zahrat si Daggerfall, ale to vzhledem ke stari hry nepocitam. Ale kdyz uz jsme u neho, na kolik penez te vyjde Daggerfall, kterej je nahodne generovanej a v podstate nekonecnej/nedohratelenej (+ ma spoustu lokaci co ma TESO ne-li vic)?

Jinak podle logiky nekterych lidi dalsich TES her netreba, protoze v Daggerfallu stravis more casu. Presto Morrowind a spol vysel a hraci je hrali. Proc? Protoze bez nich nemaj cely lore. Proto lidi potrebujou datadisky TESO. Bez nich je to jenom demo.

V kazdym pripade se tesim, az bude remake Daggerfall v Unity hotovej a plne funkcni. Uz si na nej brousim zuby. Mozna to nevydrzim a dam si puvodni.

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju LOTRO deset let, trochu wowko a guild wars 2 mě taky dost bavilo. V ESO jsem podle steamu nechal přes 400 hodin, bez Steamu asi ještě něco navíc.

ESO je slušný ale generický mmo. Vyniká v příběhu a hudbě. Nelíbí se mi až moc zmenšený herní svět. Sedí mi bojový systém a líbí se mi, jak lze postavit svou postavu, že je dost svobody. Podle mě solidní mmo a to jsem z bety odešel znechucený.

Ale pořád miluju LOTRO. To u mě žádné mmo ještě netrumflo a to jsem hrál snad skoro všechno z MMORPG žánru.

Pokud jde o placení v ESO:
Je to levná hra. V akci je každou chvíli na steamu za 10 euro a za to získáte základní hru a datadisk Morrowind. Více fakt k hraní netřeba. Já za 400+ hodin hraní ani nestihl projít Morrowind, protože základní hra nabízí hodně obsahu. Ty DLC bývají často ve slevách a navíc nejsou ani třeba, leda byste vyloženě chtěli něco z nich jako třeba hrát za temné bratrstvo.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
8. 11. 2019 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: co já vím, tak started edice wowka, je zdarma do toho levelu 20 potom musíš subnout a tím se ti otevře vše kromě posledního datadisku, ten si dycky musíš koupit a mikrotransakce tam jsou, ale je to jen kosmetický a nezdá se mi tam toho bejt zas tolik, není to jako ve swtor kde pokud nemáš outfit z cartel marketu tak vypadáš jak chudák. Několik velkejch rozdílů oproti ESO, WoWko nemá žádný takový mini dlc, který by sis musel kupovat, máš prostě jen suby a rozšíření a wowko nabízí možnost zaplatit toho suba za token, kterej lze získat goldama ze hry, takže defacto by se dalo říct, že pokud seš schopen získat dost goldů, tak ve wowku plaltíš jen za ty velký rozšíření. Takže žádný buy to play a mikrotransakce pouze kosmetické v omezené míře a s možností platit za herní dobu v goldech. Oproti tomu ESO je buy to play, dlc si musíš koupit za real prachy nebo za real prachy platit suba a k tomu všemu máš ještě rozšíření, který si taky musíš koupit za real prachy. Takhle jsem to aspon pochopil já.

Ivann
Ivann
Level 18 Level 18
7. 11. 2019 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: To není pravda. Já jsem v té hře neutopil stovky hodin a užíval jsem si ji. Příběh je tam poměrně zajímavý, lokace také a člověk nemusí nutně chodit dungeony ap. aby si hru užil. Není to WoW. Jen příběhy jednotlivých lokací/linek zaberou stovky hodin a mě rozhodně nenudil. Je to MMORPG, ale dá se k němu přistupovat jako k single player RPG

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 11. 2019 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co takto vyválet se v hnoji zdarma? To lidem nenabízejí?

Reklama
Reklama