Vývojáři se báli, že The Last of Us propadne
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři se báli, že The Last of Us propadne

Vývojáři se báli, že The Last of Us propadne

Jiří Bigas

Jiří Bigas

14
Reklama

Tohle vás dost možná pořádně překvapí. Když v červnu 2013 vyšlo The Last of Us pro PS3, v podstatě přes noc se z něj stal instantní hit. Samotný vývojáři ze studia Naughty Dog ale byli ohledně hry dlouho velice skeptičtí.

V rozhovoru s autory The Last of Us v poslední epizodě pořadu Conversations With Creators připustili vývojáři velké pochyby. Když se jich Wil Wheaton (Star Trek: TNG) zeptal, zda očekávali obrovský úspěch, odpověděl jeden z vedoucích projetu Bruce Straley: “Právě naopak” s tím, že se obávali, aby se z titulu nevyklubal propadák.

A nejen to, Straley přiznal, že měl obavy, zda špatné přijetí nepoškodí celý tým. “Mysleli jsme si, že zničíme dobrého jméno a image (Naughty Dog, pozn. red.), které jsme tak usilovně po mnoho let v krvi, potu a slzách budovali,” vysvětlil. Jeho slova potvrdil další muž ve vedení Neil Druckmann. “V průběhu vývoje jsme žertovali, že tahle hra bude zkázou Naughty Dog,” prohlásil.

Důvodem k této skepsi měly být problémy s herními mechanismy. Tým prý měl velké štěstí, že rozhodnutí, která učinil, mu nakonec pomohla, aby všechny části do sebe zapadly. A výsledkem byla zábavná hra, která si podmanila spoustu lidí. Dokud se prý ovšem vývoj The Last of Us neblížil závěru, studio si nemyslelo, že má v rukou něco mimořádného.

Tento názor podle svých slov Druckmann změnil až ve chvíli, kdy si hru vyzkoušeli první lidé mimo Naughty Dog a výsledek je, jak už dnes víme, nadchl. Přesto byl zaslouženým kladným přijetím u kritiků i hráčů nakonec celý tým údajně velmi příjemně překvapený.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama