Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři Returnal reagují na kritiku systému ukládání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
2. 5. 2021 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, v Souls či některých rogue-like(lite) hrách není problém ukončit hru a pak ji znova nastartovat na tom samém místě (a mezitím si třeba zahrát chvíli za jinou postavu). Jasně, na PC s tím jde někdy podvádět (sám jsem neměl třeba v FTL nervy jít na bosse bez savu), ale na konzoli i tohle odpadá.
Evidentně nemají podporu savů vůbec a to generované prostředí tomu moc nepomáhá. Udělat save po dokončení cyklu je mnohem jednodušší a když konzoli nedělá problém uspávání hry, tak se rozhodli to neřešit.
Pokud jde o save jako ochranu před smrtí, tak to je diskutabilní. Pokud gameplay předpokládá, že postava bude umírat, ale přesto se postupně zlepšovat, tak je to herní mechanika. Jestli je dobrá nebo špatná, to ať si rozhodne každý sám a v souhrnu se to projeví na hodnocení a prodejích. Já jsem z těch, co v Dark Souls nadává na dlouhé cesty k bossovi, i když trvají třeba jen pět minut, takže to nebude úplně můj šálek kávy, ale pořád to neznamená, že je to špatně.

Reklama
Reklama