Vývojáři porovnávají kvality Tomb Raider
Nestává se, aby se sami vývojáři pouštěli do produkování videí, které porovnávají grafickou kvalitu napříč dostupnými platformami. Avšak vzhledem k tomu, že hra Rise of the Tomb Raider vyšla pouze na Xbox One a lidé ze Square Enix potřebují vydělat i na PC, resp. PS4 verzi, toto nepsané pravidlo porušili.
V novém videu tak vedle sebe staví konzolovou i aktuální PC verzi, která vyjde zítra, aby navnadili nové hráče a demonstrovali jim, že výkon počítačů je daleko před výkonem herních krabiček. Míra detailů je tak o poznání vyšší a i velké scenérie, působící na XOne opojně, dostávají větší hloubku a ještě lepší atmosféru.
Nejde přitom pouze o vyšší rozlišení, ale také o technologie jako teselace, anizotropní filtrování nebo ambientní okluzi, které dohromady dělají ze hry ještě krásnější podívanou. Posuďte sami a dejte nám vědět, jestli budete zítra o nějakou tu tisícovku lehčí.