Vývojáři popisují změny v DayZ
Autoři DayZ se činí a na svém blogu přicházejí s dalším updatem probíhajícího vývoje. Vývojáři popisují strasti i úspěchy, které poslední dny a týdny přinesly i jak se s nimi vypořádali.
Prvním zajímavou situacjí je problém neviditelných zombií a hráčů – problém, který vznikal desynchronizací mezi serverem a klientem běžícím u hráče. Řešení bylo nasnadě – ignorace informací u hráče a případná teleportace postavy do „správné“ lokace určené serverem. Uvidíme, jak to bude fungovat v praxi.
Vedle toho se také autoři zaměřili na craftění plného žaludku, nebo, chcete-li, vaření. Řeč je momentálně o technické stránce ohnišť, pro která vývojáři připravili textury s unikátními vlastnostmi a jež mají co možná nejreálněji připomínat skutečná teplo sálající ohniště. Jak to vypadá v reálu, to si prohlédněte v přiložené galerii.
A v galerii si můžete také prohlédnout náhled na nová města Černarusi i nové zbraně, včetně slavné AKM. Dále autoři zapracovali například na ovládání myší (údajně řešili problémy u hráčů s velmi citlivými hlodavci) a vypracovávali fyziku při střelbě z luku či kuše. Nově se tak například vaše projektily budou i zabodávat do objektů a zombivců.
Ve finále ještě zmíníme vylepšené chování zvířat, kolizí objektů a pathfinding zombií. Na těchto aspektech momentálně pracuje vyčleněné bratislavské studio.
Všechny tyto změny bychom měli mít možnost vidět již brzy – přesné datum však autoři prozatím nesdělili.