
Vývojáři Guilty Gear Strive odrazují hráče od užívání 4K rozlišení
Novinka v zavedené značce arénových bojovek Guilty Gear od Arc Systém Works se na Steamu krátce před vydáním dočkala příspěvku autorů, žádající hráče o neužívání 4K rozlišení. Důvodem je zpomalení titulu ve vybraných segmentech příběhového režimu i dílčích částech soubojů.
- Autoři Guilty Gear Strive odrazují před užíváním 4K rozlišení
- Jeho nastavení má momentálně přinášet nárazové zpomalení hry
4K rozlišení by podle autorů nemělo být momentálně používáno během příběhového ani online režimu, přičemž trvá-li hráč neochvějně na jeho zapnutí, doporučují vývojáři přepnutí grafického nastavení na nejnižší možné. Pokles výkonu má být dle všeho nejvíce četný při aktivní snaze o zahájení protiútoku.
Jak se v případech podobného ražení dá už ze zkušenosti odhadnout, vývojáři spolu s upozorněním nabízejí taktéž příslib rychlé nápravy, na níž už nyní aktivně pracují. Pozitivní zprávou na celé této nepříjemné situaci se stává alespoň fakt, že hra už nyní se svými 26 tisíci najednou hrajícími hráči dokázala na Steamu překonat obdobnou statistiku Tekkenu 7 (18 tisíc) nebo Street Fighteru V (13 tisíc).
Guilty Gear -Strive- vychází dnes mimo PC i na konzolích PlayStation 4 a PlayStation 5.