Vývojář Battlefield 6 přiznává, že spuštění hry nebude dokonalé
Hráči Battlefield 6 kritizují nepohodlné spouštění titulu. Vývojáři sice slibují úpravy, ale přiznávají, že menu zůstane pravděpodobně trochu nepohodlné.
- Dlaždicové menu u Battlefield 6 vyvolalo kritiku hráčů, kteří preferují tradiční vertikální rozhraní
- Vývojáři zohledňují zpětnou vazbu z otevřené bety a provádějí úpravy, ale sdělují, že menu zkrátka nebude na startu perfektní
- Otevřená beta pomohla odhalit silné i slabé stránky hry, včetně kontroverzní velikosti map, některé stížnosti však mohou být přehnané
Hráči Battlefield 6 si často stěžují na dlaždicové menu, které připomíná spíše streamovací služby než tradiční herní rozhraní. Mnozí by raději viděli návrat klasického vertikálního menu při spouštění hry. Technický ředitel Battlefield Studios Christian Buhl v rozhovoru pro web PC Gamer potvrdil, že tým zohledňuje zpětnou vazbu z otevřené bety a usilovně pracuje na úpravách: „Nemohu přesně říct, co opravíme. Menu nepřepracujeme úplně od začátku, ale snažíme se zlepšit největší problémy,“ uvedl.
Hráči by však neměli očekávat, že vše bude perfektní už při vydání. Buhl přiznává: „Menu bude pravděpodobně při spuštění stále trochu nepohodlné, ale budeme jej dál vylepšovat.“ Velikost těchto změn zatím není jasná. Otevřená beta mimo jiné pomohla odhalit silné i slabé stránky hry, například kontroverzní velikost map. Neobsahovala však finální verze všech map, takže některé stížnosti se mohou při vydání ukázat jako již neopodstatněné.