vyvoj-supcom-2-pro-x360-bude-in-house
Novinka Vývoj SupCom 2 pro X360 bude in-house

Vývoj SupCom 2 pro X360 bude in-house

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

Reklama

První Supreme Commander byla skvělá strategie pro megalomany, kterým nestačí ovládat jednu, dvě tankové čety, ale musí mít pod palcem alespoň tisíc obrněných transportérů. Tedy, pokud hovoříte o PC verzi. Verze pro Xbox 360 byla jenom hodně nepovedenou parodií na realtime strategii. Aby taky ne, když se na ni nepodíleli lidé z Gas Powered Games, ale vývoj byl svěřen lidem z Hellbent Games. Podle Chrise Taylora, kterého se povedlo odchytit redaktorům ze serveru Joystiq, na tom však nenesla vinu nezkušenost externího vývojářského týmu, ale prostý nedostatek času a peněz, který jim tehdejší vydavatel THQ poskytl.

Možná i díky tomu, že vydavatelská práva nyní drží Square Enix, by však situace se Supreme Commanderem 2 pro X360 měla být v mnohém lepší. Na hře se totiž bude podílet přímo tým Gas Powered Games, což prakticky jistě zaručuje stejnou hratelnost, jako ve vypiplané PC verzi. "X360 verzi vyvíjíme přímo v našich kancelářích, už žádné zadávání práce lidem, kteří naši hru nemohou udělat takovou, jakou ji chceme my. Dedikujeme na ni mnohem více času a mnohem více peněz, než tomu bylo u prvního dílu. Rovněž dáváme pozor na to, aby bylo ovládání přizpůsobené pro konzole." Že by konečně pořádná hardcore realtime strategie pro Xbox 360?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama