Vývoj SupCom 2 pro X360 bude in-house
První Supreme Commander byla skvělá strategie pro megalomany, kterým nestačí ovládat jednu, dvě tankové čety, ale musí mít pod palcem alespoň tisíc obrněných transportérů. Tedy, pokud hovoříte o PC verzi. Verze pro Xbox 360 byla jenom hodně nepovedenou parodií na realtime strategii. Aby taky ne, když se na ni nepodíleli lidé z Gas Powered Games, ale vývoj byl svěřen lidem z Hellbent Games. Podle Chrise Taylora, kterého se povedlo odchytit redaktorům ze serveru Joystiq, na tom však nenesla vinu nezkušenost externího vývojářského týmu, ale prostý nedostatek času a peněz, který jim tehdejší vydavatel THQ poskytl.
Možná i díky tomu, že vydavatelská práva nyní drží Square Enix, by však situace se Supreme Commanderem 2 pro X360 měla být v mnohém lepší. Na hře se totiž bude podílet přímo tým Gas Powered Games, což prakticky jistě zaručuje stejnou hratelnost, jako ve vypiplané PC verzi. "X360 verzi vyvíjíme přímo v našich kancelářích, už žádné zadávání práce lidem, kteří naši hru nemohou udělat takovou, jakou ji chceme my. Dedikujeme na ni mnohem více času a mnohem více peněz, než tomu bylo u prvního dílu. Rovněž dáváme pozor na to, aby bylo ovládání přizpůsobené pro konzole." Že by konečně pořádná hardcore realtime strategie pro Xbox 360?