Vývoj sci-fi novinky od Naughty Dog naráží na komplikace
Nový projekt Intergalactic: The Heretic Prophet se podle dostupných zpráv neobešel bez kontroverzí spojených s pracovním nasazením týmu.
- Zaměstnanci měli pracovat povinné přesčasy
- Důvodem byla příprava interního dema
- Crunch má být u většiny týmu dočasně ukončen
Podle zprávy agentury Bloomberg čelilo studio Naughty Dog v posledních měsících dalšímu případu pracovního přetížení zaměstnanců. Vývojáři měli být tlačeni k povinným přesčasům s cílem dokončit interní demo připravované sci-fi hry Intergalactic: The Heretic Prophet.
Zaměstnanci údajně pracovali minimálně o osm hodin týdně navíc, přičemž vedení stanovilo horní hranici šedesáti pracovních hodin. Současně měli vývojáři povinnost vrátit se k plné docházce do kanceláře, namísto dříve povoleného hybridního režimu. Důvodem mělo být opakované neplnění interních milníků projektu.
Naughty Dog hlásí pokrok ve vývoji nové hry Intergalactic
Studio Naughty Dog hlásí, že se vývoj pro titul Intergalactic: The Heretic Prophet posouvá do další fáze.
Podle dostupných informací se povinné přesčasy u většiny týmu nedávno ukončily, jelikož interní demo míří do finální fáze. Přesto část zaměstnanců vyjadřuje obavy, že se podobný tlak může s blížícím se vydáním hry znovu vrátit.