Vývoj Final Fantasy XVI se o půl roku opozdil, další informace se objeví na jaře
Producent Naoki Jošida přislíbil, že se ještě letos dočkáme nových informací k chystanému Final Fantasy XVI. Slib bohužel nebyl schopen splnit, jelikož se vývoj hry významně opozdil.
- Vývoj Final Fantasy XVI se o půl roku opozdil
- Důvodem je stále probíhající pandemie, která vývojářům komplikuje práci
- Hra by však i přesto mohla vyjít v příštím roce
Informace se objevila v příspěvku na Twitteru. “Když jsme spolu mluvili naposledy, slíbil jsem, že budu mít více detailů k Final Fantasy XVI závěrem letošního roku. S politováním vás ale musím informovat, že tento slib nejsem schopen dodržet, protože na základě komplikací vyplývajících z probíhající pandemie COVID-19 došlo k opoždění vývoje o téměř půl roku.”
Jošida následně vysvětlil, že se na hře podílí mnoho talentovaných vývojářů z celého světa. Kvůli pandemii se však nemohli potkávat v kancelářích, pracovali z pohodlí svého domova. A to se samozřejmě podepsalo na efektivitě komunikace, ve výsledku byly ovlivněny i dodávky assetů od partnerů, jimž byla část práce outsourcována. Některé materiály ani nebyly použity, jiné vyžadovaly dodatečnou péči. Právě s tím tvůrci v uplynulém roce bojovali nejvíce.
Do budoucna se vývojáři chtějí zaměřit na několik klíčových aspektů. Energii budou chtít investovat do vylepšení grafiky, úpravy soubojového systému, finálního přeleštění cutscén a celkové optimalizace.
Producent závěrem nabídl náhradní termín pro odhalení slíbených informací. “Dle současného plánu hodláme uskutečnit další velké odhalení na jaře roku 2022,” oznámil a naznačil, že by následně mohli plynule navázat se samotným vydáním plné verze. Stále tedy existuje naděje, že Final Fantasy XVI i přes zpoždění dorazí v příštím roce.