Výrobce periferií Razer koupil společnost THX
Americká společnost THX, která se specializuje na hi-fi zvukové technologie a standardy, byla založena již před 33 lety. U jejího zrodu stál George Lucas, slavný filmař, který vytvořil tak slavní značky, jako jsou Star Wars nebo Indiana Jones. Až do roku 2002 společnost spadala pod Lucasfilm, dalších deset let pod Creative Technology Limited a od roku 2012 byla nezávislým subjektem. To se nyní mění.
Novým vlastníkem THX se stala společnost Razer Inc., kalifornský gigant, který se specializuje na široké portfolio herního příslušenství. Zakladatel a zodpovědný ředitel Razeru Min-Liang Tan uvedl, že jeho společnost s THX spojuje kreativní vize pokroku a inovace na všech úrovních zábavy. THX podle něj tento postoj zaujímá po celou dobu své existence a současná akvizice na tom nic nezmění.
Společnost si i nadále uchová možnost autonomního rozhodování, vlastní zaměstnance a obchodní partnery. „Tato akvizie nám umožní upevnit vedoucí pozici Razeru na poli her a rozšířit naše pole působnosti i na další odvětví zábavy. Zároveň ale umožníme THX, aby se nezávisle stalo globálním silným hráčem.“ dodává Tan.
Zdá se, že i druhá strana nové majitele vítá. Viceprezidentka zvukového výzkumu a vývoje Laurie Fincham uvádí, že Razer podporuje vizi THX optimalizovat a dodávat ty nejlepší audiovizuální zážitky svým zaměřením na kvalitu, design a inovace. Zodpovědný ředitel THX Ty Ahmad-Taylor na blogu společnosti uvedl, že se firma nadále bude zaměřovat na zvukovou kvalitu doma, v kině, na cestách, v autě nebo na koncertech.
THX se momentálně zaměřuje na tři odvětví. Jedním z nich je certifikace zvukové kvality, další dvě se orientujjí na optimalizaci systémů třetích stran a používání vlastních technologií v partnerských produktech. Firma navíc plánuje rozšířit své portfolio certifikací na sluchátka, bluetooth reproduktory, streamované video, set-top boxy. Razer byl údajně schopen poskytnout pevné základy pro všechna tři odvětví činnosti THX. Můžeme navíc očekávat budoucí spolupráci obou firem na společné produktové řadě. THX se také chce do budoucna orientovat na VR, kde je zvuk neoddělitelnou součástí celého zážitku.