Visceral: Pracujeme na autentických Star Wars
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Visceral: Pracujeme na autentických Star Wars

Visceral: Pracujeme na autentických Star Wars

David Plecháček

David Plecháček

8
Reklama

PAX West je bohatou studnicí zajímavých rozhovorů, vystoupení, a hlavně informací obecně. Na pódium se dostala i Amy Hennig, která se studiem Visceral Games pracuje na novém, dosud přesně nespecifikovaném díle Hvězdných válek. A i když musela volit slova velice obezřetně, určitý obrázek nám její slova poskytnou.

„Doufám, že omylem neprozradím něco, co bych nechtěla,“ řekla hned v úvodu s úsměvem americká scénáristka. „Naším úkolem bylo udělat to samé, co dělá samotný Lucasfilm, a udělat to s jejich výpomocí. Máme mezi sebou úzké vztahy, a jsem vážně velice poctěná, že mohu spolupracovat se scénáristy z Lucasfilm a hlavně s Dougem Chiangem,“ čímž prozradila, že se na hře - přinejmenším jako poradce - podílí věhlasný designér a umělec, který coby člověk mající na starosti design pracoval i na první a druhé filmové epizodě Hvězdných válek.

„(Abyste vytvořili věrohodnou Star Wars hru) potřebujete lidi, kteří to už nějaký čas dělají. Tvoří se několik projektů z tohoto univerza, a vždy si musíte klást otázku: ‚Je tohle autentické pro Hvězdné války?‘ Důležité je uvědomit si, co autentické je, a tito lidé nám přesně s tímhle pomáhají. Jasně, třeba AT-ST do toho světa patří, ale my nechceme zůstat jen u toho, chceme v něm mít nové postavy, nový příběh, nové lokace, nové národy, novou technologii. A to už je obtížnější,“ objasňuje své ambice Amy Hennig.

Při tvorbě Hvězdných válek mohla Hennig využívat i zkušenosti nabité z tvorby Uncharted. Podle ní je vždycky důležité uvědomit si, co definuje žánr ne nepodobný stylu Indiana Jonese, a co vlastně vytváří za hru. Žánrově se stále jedná o akční-adventuru, přesto by se nové Hvězdné války měli třeba od zmíněného Uncharted lišit. „Zatímco v Uncharted a v Indianovi děj stále sleduje hlavní hrdiny, ve Hvězdných válkách tomu tak není. Existují tam prostřihy, co zrovna dělá hlavní antagonista, ale otázkou je, jak to implementovat do samotné hry?“

„Dalším samostatným okruhem jsou vedlejší postavy. V Indiana Jonesovi jsou ostatní charaktery jenom tak do počtu, ale když to porovnáte třeba s Hanem, Leiou, najdete u nich další větší či menší příběhy, které celý děj provází. Pokud něčeho takové nedocílíme v naší hře, nikdy by to neprošlo kontrolou autenticity a zkrátka by to nepůsobilo jako Star Wars.“ Zda se ve hře dočkáme pasáží i s těmito vedlejšími postavami jsme se ale nedozvěděli. „Už jsem pravděpodobně řekla dost,“ pronesla Amy Hennig. Navnadila vás? Výsledek uvidíme příští rok. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama