Visceral: Odchody nemají na hry vliv
Po odchodu dvou klíčových mužů ze studia Visceral - Glena Schofielda a Michaela Condreyho k Activisionu logicky vyvstávaly otázky ohledně toho, jakým stylem se bude ubírat druhý díl akce Dead Space a zdali tyto odchody nějakým způsobem nepoznamenají jeho vývoj. Podle současného výkonného producenta dvojky, Stevea Papoutsise, se však nemáme ničeho bát.
"Na vytvoření hry jsou zapotřebí více než dva lidé. Celý náš tým odvedl na prvním díle skvělou práci a my jsme velice rádi, že s většinou z nich můžeme pracovat i na druhém dílu. To, co jsme doposud vytvořili, je naprosto fantastické a překonává to originál ve všech směrech. Nejsme žádným způsobem omezováni, takže zkrátka můžeme udělat hru přesně takovou, jakou ji chceme mít. Však sami uvidíte." No to tedy uvidíme a také ji náležitě otestujeme...tedy, až vyjde, samozřejmě.