Zpět na článek

Diskuze: Varování: hype může zabíjet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

www.f.zeman
www.f.zeman
Level 1 Level 1
1. 12. 2010 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že polovyna světa je ůplně tupejch hraju závodní hry uz 13let a lepší hru jsem nevyděl ukažte mi hru kde je tak dobře vymodelován jízdný model,SHIFT tak to těžko,GT jsou a budou nej. závody a ten kdo hrál GT už předtím tak je naprosto zpokojen protože vý co očekává a jestly někdo toho očekává kopce tak sorry ale žádná hra není dokonalá .A souhlasím z Ligrem když tu hru hrajete dál a dál tak je čím dál tím lepší a GT 5 vydal proto aby se mohl soustředit na GT 6 protože těch keců bylo až až .

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vegasss7771: A hele vegas ! Jak zijes ? Dotazy do hpodu odeslane ? To vis je prece utery :-)

Liger
Liger
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PlayStation
30. 11. 2010 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju GT5 každý den a přijde mi stále lepší a lepší. Co se kolem hry nakecalo mě nezajímá, teď se výborně bavim. Kdo má aspoň trochu rád auta, měl by nad koupí uvažovat.

Edit pro Heykala: Podle tvýho komentu jsi ukazál debila jako z učebnice.

Saniczek
Saniczek
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Icem4n: V Praze si nikdo koalici ČSSD a ODS nezvolil, možná proto protestují. 0,1%, ale alespoň nejsou mlčící většina.

TeO jen přisel s tím, že jsou redaktoři Levelu v televizi a na novinky.cz, to není politická diskuze a imho ani to trapárna. Bye ;)

Saniczek
Saniczek
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Icem4n: Co je na tom trapného? Mě to přijde jako dobrý způsob, jak dát najevo nespokojenost s "nemravnou" koalicí

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak trochu jiný hype. Poznáte je: http://2i.cz/fb2bc1eb38 ?

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeridiusZN: A co maji prodeje GT5 spolecneho s Xboxem? :D Zda se ti, ze je PStrojek malo na svete? ktere navic narozdil od PS2 nejdou flashnout... Zapoj prosimte mozek, nez neco napises....

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
30. 11. 2010 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@headup: Už dávno jsem rezignoval na jakoukoliv snahu o dokonalost (v entropickém vesmíru věc principiálně nemožná), takže ani u GT5 jsem něco takového nečekal. Pokud hra funguje technicky, je zábavná, vyloženě nehází klacky pod nohy, má výdrž, není nelogická, nebo neotravuje takovým tím tisícem a jedním nasíracím způsobem, tak to beru jako úspěch. Pokud navíc jde o tak veliký projekt, jako GT5, je to úspěch obrovský a už jenom to, že se to dotáhlo do zdárného konce je pozitivum. Dokonalý tedy není. Ale je to desítková hra? Pro někoho kdo se pět let ani nemohl kounkout na jiné "simulátory", prostě proto že to simulátory nebyly (rozhodně ne na Playstationu nebo Xboxu) to je zjevení boží a rozhodně jde o desítkový počin. Samozřejmě tu je ještě technická stránka která hodnocení sráží o pár stupňů a pokud budeme hru hodnotit naprosto komplexně, tak nikdy desítky nedosáhne (jako ostatně žádná jiná).

Result: Problém to je pouze pro framepočítaly a notorické hatery. Pro hráče jako takového to nemá význam, protože valná většina slibů byla splněna a do budoucna tu je potenciál pro další růst. Chce to jenom se kouknout na věc s chladnou hlavou.

PS. Jak jde technická stránka her stále kupředu, navyšuje se šance na výskyt chyby. S tím se nic nedá dělat, už nejsme v době osmibitů.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
30. 11. 2010 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Švára, jen bych se chtěl vyjádřit k jednomu bodu textu a to konkrétně k nízkým číslům které v recenzích GT dostává. Jakožto recenzent to jistě znáte - dostanete kousek pár dní před vydáním a aby se tak nějak stihnul termín, tak se hraje hlava nehlava. Pokud jde o nějakou FPS, je to celkem v pořádku a jde to stihnout. Jenže GT5 je jaksi řádově rozsáhlejší. Výsledkem pak je, že v mnoha recenzích se objevovali takové zhůvěřilosti, že kariéra je krátká nebo že zde není damage model a tak hře napálili na dnešní dobu nesmyslně nízké hodnocení. Bohužel tímto se oni recenzenti sami jaksi odkopali, protože ze zkušenosti samotných hráčů vychází, že hra má spoustu vlastností na které by páni recenzenti přišli sami jen pokud by jí dali více než oněch standardních deset hodin. Takže tolik k průměrnému hodnocení.

Ano, Yamauchi to trochu přepísknul. Ano, mohlo tu být spousta věcí jinak, ale nesouhlasím s tím, že by Poliphony nebo samotná Sony nějak GT5 hypovala extrémním způsobem - spíš tedy naopak. Když se podívám na hype kolem posledního COD a okolo GT5, vyjde mi, že Sony do marketingu nevložila skoro nic oproti Activisionu. Jak se tedy udělal onen hype? Fanoušci samotní ho udělali Sony navzdory a povedlo se jim to nadmíru.

Jinak já jakožto fanda série jsem maximálně spokojen, protože jsem dostal GT4 na steroidech. Pětka je pro sérii typický lichý díl kdy se zkouší technologie a oněch 800 standardních aut tu je jen jako bonus aby bylo s čím jezdit. Hádám, že šestka (pokud vyjde na PS3) bude zase jako GT4 na PS2 - tedy vrchol.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem si docela jisty jestli rozdil 3 bodu na metacritics kde mimochodem ma NFS delany prumer z vice recenzi je rana olovenou tyci do slabin.
A jen tak na okraj hracske hodnoceni jsou odlisna.GT je na tom u nich lepe nez NFS.

Simo_nix
Simo_nix
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3: Tak to sakra nečti, nikdo tě k tomu nenutí. Je to článek vyjadřující názor, téma k zamyšlení, není to dogma, kterým se mají lidé řídit a říkat si, "no jo, vždyť on má pravdu". Osobně považuji pana Šváru za jednoho z lepších autorů na hrej.cz a to hlavně díky svým tématickým článkům, které mají hlavu a patu, ale rozhodně to neznamená, že s ním ve všem souhlasím.

Kdepak publikuješ dnes ty, R3, poslední dobou ses mi ztratil ze zorného pole? Nic ve zlém ;-)

zealcore
zealcore
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle se Zlovědovi moc nepovedlo.

Bob_Saint-Clair
Bob_Saint-Clair
Level 1 Level 1
29. 11. 2010 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tenhle článek jsem nepochopil, ale asi mea culpa. A co na to J.P.? :DDD

kywi
kywi
Level 1 Level 1
3. 12. 2010 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DSemik: těžko říct :D každopádně pokud ne, tak těch 13 let, po které tvrdí že závodní hry hraje, počítá od svého narození.. to by pak odpovídalo jak stylizací, tak gramatikou :)

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Saniczek: :-D

MarekLucin
MarekLucin
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuju za článek.Souhlasím s každým slovem.Přesto si GT5 samozřejmě koupím.

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Hezký xD

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenoM119: V USA 4 roky a EU zhruba 3,5

MeridiusZN
MeridiusZN
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77:

tak ještě jednou i pro ty pomalejší...tedy i pro tebe. Kolik se prodalo PS2? 150 000 000....kolik PS3? Necelých 40 000 000.

GT4 například se prodalo 11 000 000. To je nějakých zhruba 7,5 procenta lidí, co má ps2 má i gt4 (je fuk, že jeden člověk může mít více ps2). Kolik je 7,5 procenta z 40 000 000 si asi vypočítat umíš.

Pak můžeš soudit, co je úspěšný díl GT. Pokud se GT5 dostane na 5 - 6 milionů kopií....tak to bude stejný úsěch jako GT4.

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
30. 11. 2010 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Nesouhlasím. Hraju to už od středy a jsem spokojen.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Robotrone co to pises ? :D Cetl sis ten clanek vubec? navic to nepsie znechutil, ale doufam ze bude neco od neho na GT5...

S tim clankem se da slouhlasit, ta hra bude asi dobra, jenze Yamauci to cele posral, delal to pet let, jeho screeny vubec neodpovidaji obsahu hry, 800 zbytecnych aut, trate hnusnejsi nez ve Forze 2... a jeste se o nem tvrdi ze je perfekcionista :D po patem dile GT uz asi toto oznaceni mit nebude...

navic temer kazdy dil GT se prodalo 10 mil kopii, GT5 toho bohuzel nikdy nedosahne...

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jedeme znova: fanoušek vs. nefanoušek. Člověk zarputile bránící to, co se mu líbí, vs. člověk, který se o tom nestydí říct svůj názor. Takže všechny ty zlověstné reakce (včetně repetitivní a debilní poznámky o úpadku serveru) jsou vlastně asi v pořádku.

stadoblech@seznam.cz
stadoblech@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hem ... blizzardu tahle taktika vychazi :D

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3: kdybys nebyl Robotron tak bys věděl že hype můžu srovnávat klidně u jakékoliv hry a jakéhokoliv žánru...

..a proto když Romerovy vyčítali že plno věcí co nasliboval tam není nevím proč by se to u pana Yamauchiho mělo ignorovat :D

a co ta poznámka o NFS? tus jaksi přešel - je to taky stejně kvalitní hra když má tak velké prodeje? pochybuju! když srovnám várku GTček co vyšli na PS2 a pak to jedno co vyšlo na PS3 je to směšné a rozhodně ten vývoj a to doba tam není vidět a můžeš se stavět na řasy..

a abych to doplnil a nebyl za ignoranta:

GT5 je skvělá hra které nepochopitelně dlouho trval vývoj a dokonce i technická stránka kromě premium aut je jaksi...nic moc...

1280x1080/22 procentní tearing a průměr 52 FPS - bodík dolů za nesplněný slib = 9/10

Nevím proč bych musel svorně držet hubu a krok-----na PS2 vycházelo GT snad 5-6 dílů..na PS3 máme stále jeden Prolog s olbřím DLC které obsahuje tratě a auta a dokonce se to srovnává s takovejma věcma jako je letecký simulátor Forza 3....

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
30. 11. 2010 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Simo_nix: Ale prdlajs, dyt ten clanek neni nic jineho, nez ozvena dalsich jinych nazoru, co si Svara precetl na internetu. Tomu nerikam vyjadreni nazoru a tema k zamysleni, to je jen snuska volovin prave bez toho nejdulezitejsiho! Vlastniho nazoru na hru samou.

Posledni dobou pracuju v prodeji her, tak mi neprislo spravny moc se objevovat v zornym poli herni publicistiky ;)

Reklama
Reklama