„V Naughty Dogu pracují kouzelníci“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „V Naughty Dogu pracují kouzelníci“

„V Naughty Dogu pracují kouzelníci“

Marek Selinger

Marek Selinger

17
Reklama

Naughty Dog. Studio, které se za poslední dekádu stalo definicí kvality exkluzivit pro konzole PlayStation. Není pochyb o tom, že právě zde pracují naprosté špičky v oboru, ostatně to, že pokračování příběhu Joela a Ellie je pro mnohé nejočekávanějším titulem posledního roku životní cyklu PS4, svědčí o mnohém.

O chemii, o tom, jak tým funguje uvnitř, se v oficiálním PlayStation magazínu rozpovídala spoluautorka scénáře pro druhé The Last of Us Halley Grossová, která příběh tvoří ve spolupráci s dobře známým Neilem Druckmannem. Dle ní pracují v Naughty Dogu čarodějové. „Toto je práce, kterou dělám nejdéle v životě. Každý den mám příležitost spolupracovat s designéry, animátory a hudebníky, společně děláme na vizi titulu, která zahrnuje ty nejkomplexnější postavy v rámci videoher. Všichni do toho dávají maximum a vy jen sledujete, o jak geniální lidi se jedná. Ve skutečnosti to jsou vlastně kouzelníci,“ popisuje každodenní fungování v Naughty Dogu jedna z nejdůležitějších postav vývoje The Last of Us Part II.

Je nutné ale druhým dechem dodat, že tito američtí vývojáři se do této pozice dostali až postupem času, dokonce i první Uncharted bylo po příběhové stránce pouze lehce nadprůměrnou záležitostí. Nicméně s postupem času i rostoucím počtem projektů se Naughty Dog ukázal jako tým, který zvládá napsat hlavní i vedlejší postavy a perfektně vystihne celkový narativ. Všechny předchozí zkušenosti by tak lidé okolo Grossové měli využít ve svém aktuálně rozpracovaném projektu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama