Zpět na článek

Diskuze: V Cyberpunku si přivoláte vozidla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
18. 6. 2019 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Burda: Řekl bych, že DARK SOULS to celkem splňovaly (ty zbraně). Když člověk pochopil (většinou po prvním dohrání), jak hra funguje a zjistil, že používal zcela nevhodné zbraně pro svůj build, začal tunit v dalším hraní jednu dvě zbraně. Podle toho jestli postava jede na dexterity nebo strenght (jo a miracles..a...ééééé pyro prostě) . Na levely +5 bylo materiálů málo (v singlu/nevim jak online) a na finální povýšení zbraně musel spotřebovat SOUL z bosse, čímž znemožnil použít tuto SOUL na jiný typ zbraně. Osobně jsem dohrával SOULS s dvěma až třemi oblíbenci.

Best crafting zbraní od dob Vagrant Story, kde je crafting zbraní "centerpiece" všeho dění.
Jó pokavad chceš hru RPG o zbraních PS1 VAGRANT STORY (od autorů FF TACTICS a FFXII) je to pravý. Zbraně se daj rozkládat na "jílce/čepele/ostří/osazovat gemy na jednotlivé typy nepřátel, roztavovat v kovárnách, tak aby vlastnosti "železa" zůstali a tys přetavil sekyru na kuši. O zbraních jsem lepší hru nehrál, je řácky těžká, jak se na japonce sluší a používá "superhybryd" tahovýho a realtime pohybu. Při útoku se počítá vše od výškové výhody postavy, přes statistiky zbraně (3 obrazovky plný atributů o jedný zbrani) dá se cílit na jednotlivé končetiny (zraň pravou ruku/50% útoků dolu to samý pro shield/obranu). Je toho moře. Jako VATS, jenže dotaženější.

PICS:
http://o.aolcdn.com/images/dims?thumbnail=980%2C653&quality=80&image_uri=http%3A%2F%2Fwww.blogcdn.com%2Fwww.joystiq.com%2Fmedia%2F2013%2F01%2Fvs1-0.jpg&client=amp-blogside-v2&signature=8134a4d481832ee6b42aada4974d65d7779cfd02
http://i.ytimg.com/vi/yQk7vAO5jj0/hqdefault.jpg
http://i.ytimg.com/vi/SOLk6Z4pUdA/maxresdefault.jpg
http://i.ytimg.com/vi/BQHXw-NtxlQ/maxresdefault.jpg

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
17. 6. 2019 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já osobně bych asi radši mín vozidel a spíš je mít specifický s charakterem a ne mít 200 vozů co jsou jen reskiny, přirovnal bych to k mountům v GW2 vs WOW, guild wars jich má pár ale každej je unikátní, má svoje schopnosti, má svoje využití, naproti tomu wowko jich má mraky ale fungujou skoro stejně.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
18. 6. 2019 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Ale v GW2 je tam to využití těch mountů. Ve wowku slouží jen pro přepravu a i tak jsou tam určité druhy. U aut by to pro příklad bylo třeba obrněné, rychlé atd. různé typy. Pokud ale bude sloužit čistě pro přepravu, tak je fuk reskin a osobně bych uvítal minimálně nějaký základní tuning nebo změny. Jak ve Witcher 3, kdy se základní klepna od té z konce hry u mě dost lišila.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
17. 6. 2019 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Knight Industries Two Thousand...seventy seven. Jako proč ne, pokuď ty auťáky nebudou mít hnusnej design. Kdo rád neřídí, že jo!?

vincentdvorak@seznam.cz
vincentdvorak@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 6. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martas331: Doufejme že ne :-D ale dost dobrééé :-D

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
18. 6. 2019 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Burda: takže prakticky něco jako v prvním shadow of mordor, tam měl člověk 3 zbraně, který zůstaly stejný po celou dobu jen s tím jak jejich legenda rostla, měnil se i mírně jejich vzhled a síla, celou dobu bylo jen na tobě jak moc vylepšíš svůj hlavní meč tím jak moc zvýšíš jeho legendární status, jako třeba meč co zabil 100 uruků v jednom tahu apod, pak přišla shadow of war a zase tu máme stovku itemů a pěkný rpg barvičky abysme věděli že ta nová zlatá dýka je fakt jako něco, místo toho aby to byla dýka která je fakt něco sama o sobě.

Jaroslav Burda
Jaroslav Burda
Level 1 Level 1
18. 6. 2019 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Přesně tak. Osobně bych raději například 3 kousky. Auto, motorku a "něco". To se mi osobně líbilo například i na Mad Maxovi, to sepětí s jedním vozem, který si člověk hýčká. Je to úplně jiná rovina než všechno to GTAčkovské střídání aut, co se rozes*rou, jen se člověk nechtíc dotkne obrubníku. Už dlouho volám i po pořádném fantasy RPGčku (PC), kde by měl člověk podobný vztah k jedné či dvěma zbraním, o které by se musel starat. Kdysi jsem psal i Vávrovi, aby tuhle mechaniku zapracoval do Kingdom Come: Deliverance. Aby tam hlavní postava neměla arzenál jako v Elder Scrolls, ale reálné minimum, o které musí náležitě pečovat.

vincentdvorak@seznam.cz
vincentdvorak@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 6. 2019 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: však já si též myslím že by bylo lepší mít svůj charakter spojen s jedním autem a jednou motorkou jako např propojení postavy se svou technikou,ale žádné "gta" co udělá ve hře bordel se skiny a bugy.

Reklama
Reklama