US armáda sponzoruje Global Gaming League
V pohádkách je nábor nováčku do armády nesmírně jednoduchý. Oficír přijde večer do hospody, zaplatí pár rund piv a panáčků a pak si pěkně nechá k odvodu potřebné papíry podepsat od na mol ožralých nebožáků. Ve skutečnosti je však získávání nových rekrutů daleko obtížnější a mnohem rafinovanější. Dnes už se armády jednotlivých států snaží nováčky nalákat vším možným včetně reklamy v globálních médiích, nebo v podobě propagačních her, jak to dělá například armáda USA. Ta už drahně let sponzoruje vývoj a provoz populární vojenské taktické akce America's Army, která je všem zájemcům k dispozici zdarma. Pořád to však nestačí.
US army se zapojuje do bojů po celém světě a potřebuje tedy stálý přísun na smrt připravených čerstvých duší. Proto nyní podle USA Today vyčlenila celé 2 miliony dolarů na sponzorskou reklamní kampaň, která bude zaměřena na mladé muže/chlapce ve věku 17 – 24 let, jenž tvoří 80% z 9.2 milionů návštěvníků, jež měsíčně navštíví homepage Global Gaming League. Právě na této stránce bude od června figurovat zbrusu nová sekce sponzorovaná z peněz US army, která bude nabízet 15 odlišných her a možnost soutěžit každý měsíc v America's Army Elite Forces turnaji.
Podle Garyho Bishopa, který je pověřen dohledem nad marketingovými aktivitami US armády, se prostě v posledních letech změnil přístup konzumentů k médiím. Osvědčené modely propagace už nyní nefungují a je tedy třeba hledat nové způsoby, jak co nejefektivněji oslovit potenciální zájemce o službu v US armádě. No a online média jsou prý v současnosti zdaleka nejvhodnější k prezentaci „Army story“, tedy toho co služba v US armádě obnáší a že to rozhodně není jen o boji a zabíjení.