update-ohlasena-nova-ceska-zavodni-hra-motorm4x
Novinka UPDATE: Ohlášena nová česká závodní hra MOTORM4X

UPDATE: Ohlášena nová česká závodní hra MOTORM4X

Jan Horčík

Jan Horčík

8
Reklama

Nové pražské herní studio Easy Company představilo ve stručné tiskové zprávě svůj projekt MOTORM4X. Jedná se o závodní záležitost pro PC, ve které půjde především o off-road a terénní ježdění, hráči dostanou do vínku spoustu silných SUV a čtyřkolek. Informací je k dispozici zatím pomálu, nicméně v naší galerii vám můžeme nabídnout alespoň první screenshoty ze hry. V tiskové zprávě se dále píše, že vývoj probíhá již 14 měsíců a jádro vývojářského týmu tvoří lidé, kteří dříve pracovali na "vedoucí pozicích" v Illusion Softworks na titulech jako Hidden & Dangerous 1 a 2 nebo Mafia. V ohlášení je nicméně zmíněno pouze jméno producenta MOTORM4Xu, Martina Babaríka, který sice v IS skutečně kdysi pracoval, ale zabýval se pouze designem postav, dialogy a tvorbou herních textů, čemuž se jistojistě vedoucí pozice říkat nedá. Na náš dotaz ohledně dalšího složení týmu a podrobností týkající se hry samotné nám zatím nebylo zodpovězeno. Stay tuned.

UPDATE 23:50: Z nových informací vyplývá, že MOTORM4X přistupuje k žánru závodních her poněkud odlišně než ostatní tituly. "Tahle hra je o vás a vašem autě," píše se doslova na oficiální stránkách titulu. Dává hráči naprostou svobodu v závodění, pokud se chcete jen tak projíždět krajinou, máte možnost. Můžete si vybrat z luk a plání, hlubokých lesů, arktických oblastí, kamenitých i písčitých pouští. Celkem bude hra obsahovat tři různá hlavní prostředí - Alpy, Aljašku a Kamenitou poušť. Počasí v jednotlivých oblastech se bude v průběhu hraní měnit. Hráči se budou moct projet deseti automobily, objeví se také bonusové vozy a čtyři různé druhy závodů (race, longrun, pathfinder a trial). Herní prostředí bude zničitelné, stejně jako vozy a jejich vybavení. Auta budou také upgradovatelná. V garáži si je navíc budete moct upravit.

Pro technickou stránku hry si vývojáři licencovali oblíbený SpeedTree 4 RT engine, jako herní základ je využit engine Ogre a vlastní engine Vampire. Co se týká vývojářů, kteří na hře pracují, jedná se kromě Martina Babaríka také o Martina Beneše, dříve vedoucí výtvarník H&D2, Michal Kubek, bývalý hlavní grafik H&D2, Peter Kubek, dříve vedoucí týmu H&D2, a Miroslav Ondruš, programátor na stejném projektu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama