Update BFV řeší náročnost Raytracingu
Battlefield V je jednou z her, která využívá technologii DXR Raytracingu, kterou přinesla aktuální řada grafických karet od Nvidie. Bohužel se ale krátce po vypuštění updatu, který tuto funkci ve hře odemkl, ukázalo, jak krvavý vliv má na celkový výkon. Vývojáři z EA DICE ale nelenili a ve spolupráci s Nvidií přinesli nový update, který znamená výrazné zlepšení.
Update přichází ruku v ruce s novými ovladači od Nvidie, konkrétně se jedná o Game Ready Driver 417.22 WHQL. Kombinace updatu a ovladačů by měla zvýšit výkon při zapnutém Raytracingu o 50 procent. Nové ovladače ale přinášejí zlepšení i v jiných současných hrách, jmenovitě v Just Cause 4, Insurgency: Sandstorm nebo World of Warcraft.
Pokud máte kartu řady RTX 20, měli byste s novým updatem a ovladačem dosáhnout následujících výsledků – na modelu 2080Ti se Raytracingem nastaveným na ultra vám hra poběží při rozlišení 1440p v 60 FPS. Model 2080 zvládne tentýž výsledek s Raytracingem nastaveným na medium. Nejslabší model 2070 vám poskytne 60 FPS při medium Raytracingu v rozlišení 1080p.
Níže si můžete pustit vývojářský deníček, v němž se o implementaci nového updatu hovoří. Battlefield V se nyní také dočkává updatu, který do něj přinese plánovanou službu Tides of War. Těšit se můžete na její první kapitolu s názvem Ouverture, stejně jako na novou singleplayerovou část s názvem The Last Tiger.