Unikly záběry konceptu od Sucker Punch
Studio Sucker Punch v posledních dnech a týdnech slaví úspěch s nově vydanou open-world adventurou Ghost of Tsushima. Než se však do vývoje ambiciózního putování japonskými reáliemi pustilo, pracovalo na mírně odlišném projektu. Hra s kódovým označením Prophecy měla nabízet akci ve steampunkovém světě.
Na internet (sociální síť Reddit) uniklo zhruba 11 minut záběrů, které i přes jistou neotesanost rozhodně nevypadají špatně. Z metadat lze vydedukovat, že vznikly v roce 2015, zhruba rok po vydání první PS4 exkluzivity studia Infamous: Second Son. Nejspíše tedy šlo konceptuálně o předchůdce Ghost of Tsushima.
S nedávno vydanou novinkou také Prophecy sdílí řadu styčných bodů. Samotný boj cušimské samuraje v mnohém připomíná a i samotný vizuál a stylizace jej v lecčems evokují. Na druhou stranu, prostředí steampunkového města je velmi zajímavé a samotný svět tak logicky působí mnohem industriálnějším a špinavějším dojmem.
Samotná hratelnost měla být zřejmě výrazně více vertikální, během videa se protagonista proběhne po střechách a ukáže své akrobatické dovednosti. Místo katany mu k boji slouží speciální kudla a výraznou část hry bychom zřejmě strávili ve stínech. I Prophecy ale měla nabízet epické scény, v úniku zastoupené pádem mostu.
Video je dostupné zde.