Underworld Ascendant odhalil nový vzhled
Pokračovatel Ultimy Underworld dnes oficiálně představil novou podobu hry. Vývojáři z OtherSide Entertainment se chtějí novým stylem přiblížit starému vzhledu stolních fantasy her, se kterými zřejmě pamětníci Ultimy Underworld také vyrůstali.
Za novou podobou hry, která na Kickstarteru a v probíhajícím crowdfundingu zatím vybrala necelý 1 milion dolarů na vývoj, stojí art director Nate Wells, který v minulosti pracoval na hrách jako BioShock, The Last of Us a System Shock 2.
"Chtěl jsem zachytit retro fantasy, fantasy na kterou si pamatuje naše vnitřní dítě," prohlásil Wells na konto nové podoby v oficiálním oznámení. "U Underworld Ascendant jsem si řekl, 'Co kdyby svět nesl vzhled stolní hry?' Představte si staré ocelové figurky a miniaturní plány. Co kdyby naše hra použila tento styl, kdy všechno vypadá jako udělané rukou? Přírodní, vytvořené člověkem. Všechno vypadá, jako by to vyřezal umělec."
Trojice vydaných obrázků představuje tento nový "ručně vytvořený" styl grafiky a hra tak trochu připomíná vyfocené hračky.
"Televizi, filmy a hry chytla posedlost realitou a fantasy je v nich zobrazené stylem špinavého fotorealismu. S Underworld Ascendant se snažíme přinést zpět trochu více toho veselí a trochu méně temnoty."
Těžko odhadnout, jak se k nové podobě hry postaví fanoušci, kteří na vývoj přispěli na Kickstarteru či během průběžného crowdfundingu. I s jinou tváří se však vnitřek Underworld Ascendant nezmění a stále půjde o dungeon crawler, který bude dbát na široké možnosti řešení problémů, na které hráči při průzkumu podzemí narazí. Hra zatím nemá datum vydání, ale vzniká primárně na PC.