Zpět na článek

Diskuze: Ukládání v RE7 je jiné než ve starých dílech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rappix
rappix
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Ve hře se hraje za dvě postavy. Za Ethana který představuje akční postup se zbraněmi a za jeho exmanželku Miu která naopak představuje stealth pasáže. Já spíše doufám že bude tahle složka hratelnosti dostatečně vyvážená.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 10. 2016 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ve Slender The Arrival jsem se moc nebál, protože po soustavném opakování levelu jsem už jen naštvaně pobíhal a doufal, že se na konci levelu nezasekne Slender se mnou ve výtahu (ano je to ten level s generátory v tom labyrintu tunelů). V tom má Kawata pravdu ale na druhou stranu, není to film ale hra, tak snad si dají vývojáři pozor na filmovost hry předešlé (RE6), kde se vše soustavně narušovalo skripty a QTE. Už v hratelnosti jsem totiž viděl, že bude nutné se schovávat a potichu plížit, pokud to bude tedy jak Alien Isolation, a savy budou v k tomu určených místnostech, bude to fajn, pokud ale přidají ještě ty auto check pointy, může to opět hraničit s interaktivním filmem. Uvidíme tedy, ale v vzhledem k tomu, že v současném trendu her je minimum nezdaru s nutností hladkého postupu vpřed, bude zajimavé sledovat právě tuto hru. Snad to bude tedy skutečně strašidelná hra a nikoliv jen strašidelný jednorázový interaktivní film. Přeci jen, mnoho fanoušků si spojuje značku Resident Evil s parádní hratelností a životností založené na odemykání itemů ve hře.

Reklama
Reklama