Zpět na článek

Diskuze: UI v Dotě poráží lidské protivníky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědav jestli jim dopadne to 5v5. Takhle to je především mechanický skill s minimem strategie.

Linus
Linus
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Assembly: Možná proto, že se jedná o český článek (jestli sis náhodou nevšiml), tak proto se používá zkratka pro slovní spojení umělá inteligence.

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
13. 8. 2017 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: no.. :))

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
13. 8. 2017 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První co mě napadlo bylo: "Jak může uživatelské rozhraní porážet profíky? To je tak mizerně navržené?" :D

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Taky jsem si okamžitě vybavil User Interface :) UI jako český překlad AI se sice používá, ale není to moc obvyklé a jak říká Lemrus, je to matoucí. Ale v pohodě, není to velký problém.
K článku - otázka je, nakolik je ta AI "férová". Nemyslím teď samozřejmě více zdrojů a podobné jednoznačné "cheaty" používané ve strategiích pro vytvoření vyšší obtížnosti. Jde mi o reakční dobu. I sebelepší hráč se dokáže vždy dívat jen na jedno místo mapy a vykonávat jen omezený počet operací najednou. Počítač teoreticky dokáže v téměř nekonečně krátkém čase zkontrolovat úplně vše a zadat příkazy úplně všem svým jednotkám najednou.

EDIT: jak se tak teď dívám na to video (můj životně první pohled na DOTU za chodu!), tak si nejsem úplně jistý, jestli to co jsem napsal výše je aplikovatelné :) Představoval jsem si spíše něco, co se hraje podobně jako RTS, zatímco tohle se snad celé odehrává jako jedna bitva na jednom místě?

Lemrus
Lemrus
Level 1 Level 1
13. 8. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Assembly: Normálně. Pravda, je to trochu matoucí (plete se to právě s User Interface), ale je to korektní a používaná zkratka.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Já jsem slyšel UI akorát od Morphea v českém dabingu Matrixu. :)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to demonstrovalo je spíše omezení stávající AI, která vždy nakonec pracuje jen v omezených mantinelech (constraints), které jsou dány učícími pravidly, příklady, tréninkovými situacemi. AI chybí abstrakce, velká míra extrapolace a něco, co se nazývá "lateral thinking". Jakmile hráči přišli na to, jaký je prohledávací prostor toho AI a našli jeho hranice bylo po AI a jeho "chytrosti".

Reklama
Reklama