
Ubisoft zakládá Global Creative Office. Divize má pomoci s tvorbou kvalitních a zábavných her
Francouzské studio Ubisoft je delší dobu kritizováno za to, že recykluje své zažité značky a už několik let netvoří „dobré hry“. Relativně nedávno se k tomuto tématu vyjádřilo i samotné vedení, které prozradilo, že chce své minulé chyby napravit a opět začít přinášet hráčům zábavné a kvalitní hry.
- Ubisoft zakládá Global Creative Office
- Divize má pomoci s tvorbou lepších her
To nyní dále podporuje založením Global Creative Office, tedy oddělení, které má podpořit kreativitu a tvorbu kvalitních her. Organizace se má soustředit na jednotlivé aspekty a expertízu, mimo jiné třeba na cílovou skupinu, herní design či technologie. Ubisoft tak odstupuje od centralizované jednotky, Global Creative Office by mělo lépe pomoct s podporou divizí firmy.
Dalším krokem ke zlepšení celkové kreativity je výměna CCO Igora Manceaua, který na konci října z Ubisoftu odejde. Jeho místo nahradí trojice významných tváří Ubisoftu, do té doby se CCO stane Marie-Sophie de Waubert.
„V tomto průmyslu, který se mění rapidním tempem, je důležité se mu neustále adaptovat. Jsem neskutečně vděčný za práci Igora, který tvořil kreativní vizi Ubisoftu i za jeho nové nápady,“ vyjádřil se ředitel Ubisoftu Yves Guillemot.