Ubisoft si užívá úspěchu Just Dance
Vypadalo to, že žánr tanečních her se již vyčerpal a že se postupně odebere do křemíkového nebe. Ubisoft však ukazuje, že pro pár významných vydavatelů je na trhu stále místo. Jeho Just Dance se totiž prodalo už pětadvacet milionů kusů. Včetně sedmimilionového Just Dance 3, jenž se stalo po Modern Warfare 3 druhou nejúspěšnější hrou loňského roku v USA.
Podle výzkumu Ubisoftu křepčí hráči u Just Dance 3 každý den dohromady 23 milionů minut, což je slibná statistika proto, aby si francouzský vydavatel udržel vedoucí postavení v celém žánru. Ten nyní ovládá ze čtyřiašedesáti procent s hrami jako Just Dance 2 Extra Songs, Just Dance Kids, a dalšími nabídkami jako ABBA You Can Dance, The Black Eyed Peas Experience, Michael nebo The Smurfs Dance Party.
"Just Dance zůstává volbou číslo jedna pro lidi, kteří chtějí u her tancovat a rozjet s nimi třeba i párty ve svém obýváku," říká Geoffroy Sardin z marketingového oddělení Ubisoftu, což firmu zavazuje k dalšímu zlepšování nabídky. "Náš taneční sortiment bude nadále rozšiřovat tak, aby si taneční hry mohli hráči užít bez ohledu na platformy. Čekejte od nás nové nápady a nové tituly," dodává Sardin.