Ubisoft se vyjádřil k 30 FPS v Unity
Nejen, že new-genový Assassin's Creed Unity poběží na obou konzolích v rozlišení 900p, i framerate bude omezen na 30 snímků za vteřinu. K tomuto rozhodnutí se vyjádřil šéf level designu Nicolas Guérin v rozhovoru pro Techradar, kde řekl, že akční adventury jsou lepší s nížším FPS.
„Nevypadá to skutečně. Je to trochu jako filmový Hobit, který vypadal opravdu divně," obhajoval rozhodnutí Guérin. „V jiných hrách je to stejné - třeba série Ratchet & Clank od 60 FPS také ustoupila. Myslím si, že videoherní průmysl opouští tento standard, protože se těžko dosahuje. Je to dvakrát tak těžší než dosáhnout na 30 FPS a ani není tak skvělý z hlediska kvality vykreslování obrazu."
Výtvarný šéf hry Alex Amancio k tomu dodal: „Těch 30 byl náš cíl, hra pak vypadá více filmově. 60 je opravdu dobré pro střílečku, ale pro akční adventuru už moc ne."
„Je to tako když se lidé začali ptát na rozlišení. Je ten počet kvality pixelů opravdu to, co chcete? Pokud hra vypadá úchvatně, koho zajímá nějaké číslo?" zeptal se nakonec Amancio.
No, a co vy? Zajímá vás „nějaké číslo"? Napište nám vaše názory do komentářů, my záležitost probereme v dnešním podcastu.