Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft potvrzuje rozlišení Watch Dogs

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikas_cze: Next-Gen je to co hlásá marketing :), logicky je to jen další generace konzolí, ale ot co hlásá marketing přece musí platit ne ? :)

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blacksite: Nevyvrátil si mi ani jeden argument a navíc tu plácáš docela mimo :) to co hlásá marketing v to masa lidí věří, tečka :)

Reklama
theris
theris
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ozzy: To by neco podobnyho nebyl problem vyrobit i dnes,ale firmy uz asi nechtej dotovat konzole jako driv navic by malokdo dal 25k za konzoli co je velka jak mikrovlnka

mikas_cze
mikas_cze
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blacksite:

Přesně, moje řeč.

"NEXT GEN" je jen označení pro další generaci konzolí, což automaticky neznamená, že na tom poběží hry v 1080p/60 a že se tedy bude graficky přibližovat výkoným PC.

To ani nikdy účelem konzolí nebylo poskytnout uživateli stejný grafický komfort jako je na PC.

Pro konzole je důležitá odladěnost her na daný HW konzole a hlavně pohodlí pro uživatele bez zbytečných serepetiček kolem.

PS: jen by mě zajímalo kolik procent uživatelů PC je schopno si ty hry vychutnat v maximální grafické kvalitě. Pochybuji, že mají všichni PCčkáři tak výkoný HW, že je to z jejich strany možné.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hampino: přesně, žabomyší války platforem, hlavně konzolí vs. PC je směšné, obě dvě platformy si mají co závidět, PC mají předražený HW, konzole zase pohodlnost, obě dvě platformy mají svoje exkluzivity, oba dva tábory řeší nesmyly

Reklama
theris
theris
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cracken113: zas na kozole hra stoji 1500kc a na PC 800kc :-)a navic socky jedou warez na pc nebo na x360

Greca
Greca
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A on někdo pozná rozdíl mezi 900 a 1080 ?

(Smlsněte si. :-) )

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.....: Článek od Ubisoftu, podle kterého je tenhle článek je o den novější než tvoje video. Navíc ty řeči o 1080p a 60 fps, které byly na těch PS4 stránkách už tam nejsou.

Reklama
Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom 30 FPS a ani 1080p to nedosáhne? gg next-gen :D

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BuriedAlive: Zaspal si dobu tak o 8 let :) díky tomu že se většina her dělala pro konzole tak porty na PC nebyly o tolik náročnější nebo lepší aby si potřeboval každý rok nové PC, dálepak se vývoj HW co se týče výkonu zpomalil a běžný hráč si vystačí i s 5 let starým strojem :) ohraný neplatný argument ;)

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: nechápu ? nativní rozlišení 1080p monitoru/televize je 1080p, cokoliv jiného je nenativní, akorát že 720p je přesná polovina takže se to zobrazuje přesně a TV/monitor nemusí nic dopočítávat/převádět :)

Reklama
IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikas_cze: Tak určitě... PS4 žere v zátěži 150 W, při nečinnosti v menu 90-100 W. (zdroj: http://konzolista.tiscali.cz/articles/onearticle?link=jaka-je-spotreba-konzole-playstation-4-177396 )

Nabušené herní PC žere v zátěži do 400 W a v klidu 80 (zdroj: http://www.cnews.cz/navody/jaka-je-spotreba-dnesnich-pc-jak-vybirat-zdroj-kdy-je-nejucinnejsi )

Ve vypnutém stavu žerou obě kolem 10 W, přičemž PS4 se ještě zapíná a spotřeba pak vyletí k 70 W.

Při průměrné herní době 22 h týdně (zdroj: http://www.hrej.cz/novinky/2014/05/14/lide-hraji-pul-pracovniho-tydne-32979/ ) to dělá při průměrné ceně elektřiny 5 Kč/kWh rozdíl necelých 1500 ročně.

mikas_cze
mikas_cze
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Theris:

+5000Kč ročně za spotřebu elektřiny :-))

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 05:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ - šéfredaktor: Ono si to protiřečit může pokud jsou ty NPC interaktivní a můžeš od nich dostat questy (za předpokladu že to co do nás UBI hustí je pravda tak každé NPC je potencionální vrah/obět/quest giver)

Reklama
theris
theris
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me stejne jeste neumej poradne delat na next genech treba se to zlepsi jestli to teda nebudou driv kaukulacky :-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně nechápu že v dnešní době někoho náká blbá konzole nutí hrát na LCD v nenativnim rozlišení. To je normální pravěk. Nenativní rozlišení na LCD může mít jenom totální magor nebo slepec.
Navíc těch 30 FPS... WTF? S 30 FPS jsem hrál na PC hodně dávno, od roku 2008 kdy jsem přešel na Core2 Duo + 9800GTX jsem prakticky žádnou hru nikdy nemusel hrát s takovym FPS, vždycky to šlo vyladit na detajlech aby tam byl průměr těch 50, což je tak ideální průměr, zbytečně moc je taky zbytečný, ale když to klesá pod 30 tak už je to hodně omezující a i když obraz neni vyloženě trhanej, neni to přímo sekání těch 30FPS ale strašně to zvyšuje input lag

@Greca: Tady ale přece nejde o těch pár blbejch pixelů ale o to že LCDčko nedokáže zobrazit korektně rozlišení pro který neni určený, což je dneska většinou 1920x1080. Takže pokud nepoznáš že máš místo obrazu rozplizlou sračku tak bych doporučoval návšetěvu očního.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Tak to si neprotiřečí - ve městě bude menší hustota obyvatel, a to je spíš technický aspekt, nežli obsahový. Ale chápu, kam tím míříš, je to trochu nejednoznačné.

Reklama
Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:) luxusni pocteni .....samozrejme nemyslim clanek :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
15. 5. 2014 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red: Hry který na PC nevyšly se nám líbili asi tak jako kdybysme je vubec nehráli. Nevim jeslti se mi ta hra líbila když jsem jí nehrál a ani pomalu nevim o čem je a nemam potřebu kvůli pár konzole only her kupovat konzoli.

Na šipkách auta hrát na PC nemusíš, máš na PC svobodu a demokracii, můžeš si dobrovolně a svobodně koupit volant nebo gamepad a dokonce si můžeš vybrat ze stovek modelů různejch tvarů a funkcí s cenou začínající na 500 Kč u volantů a 150 Kč u gamepady.

Tenhle výkřik proti PCčkářům nedává smysl.

Ozzy:

Tahaj z lidí prachy a nový konzole měly vyjít až s novym typem média..... jako fakt jo? Žádnej další typ optickýho média nebude, takže logicky na to výrobci konzolí nečekaj. To jsi jako myslel že by se PS2 používalo až do doby než by přišlo blu-ray????? To myslíš vážně? Víš co je tam za HW? To by nerozchodilo ani dnešní plošinovky a internetový hry. A PS3 má HW na úrovni průměrnýho herního PC z roku 2006 takže tam o ňákym tahání peněz z lidí nemůže bejt řeč. Kdo má doma jeden nezměněnej herní počítač od roku 2006? Nikdo. I tu konzoli je potřeba vyměnit, hry se vyvíjej a HW kterej je z roku 06 je tak strašně zastaralej a nevýkonnej že dost obdivuju vývojáře konzolovejch her že na to dokážou vubec něco optimalizovat.
Kdybys takovej HW nastrkal do PC tak se ti na tom bude sekat i FarCry jednička.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blacksite: Potíž je v tom že si lidi představují pod pojmem "next-gen" přesně to co do nich hustí marketingové kampaně výrobců konzolí ;-) před vydáním to byla kampaň za 1080p/60FPS + multimediální centrum a teď když se zjistilo že to prostě nepůjde (a dost pochybuju že to půjde až se vývojáři trochu "zajedou" na dané platformě, rozhodně ne u XBONE) tak se přešlo jen na to "multimediální centrum" a onboje dokáže zastoupit PC v mnohem lepším podání takže sou současné konzole docela fail (a když to srovnám se starou generací tak je to epic fail). Ale jinak máš pravdu, každý ať si hraje na čem chce, ale nikdo probůh nemůže tvrdit, že jsou konzole v něčem lepší než PC (což si většina zatvrzelých konzolistů stále nechce přiznat). Trocha OFF topic: MS nezvládl svou marketingovou "spy" kampaň a bude dodávat XBONE bez kinectu, no konečně :)

Reklama
theris
theris
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: To zas nebude tak strasny jak pises,nestresuj konzolisty

theris
theris
Level 1 Level 1
14. 5. 2014 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: kdyz do toho budu pocitat monitor a vsechno kolem tak jsem na 40k :-)tohle tema si nechame nekde na HW Pc tema ano

theris
theris
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevím PC mám určitě daleko rychlejší než PS4,ale v uplným klidu si to zahraju na ní pěkně z gauče na obrovký telce a ze tří metrů to menší rozlišění ani nepoznám..:-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Greca: Nejde ani tak o mírně snížené rozlišení jako spíš o zkrouhnutí frameratu na polovinu, toho si zaručeně všimneš.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 5. 2014 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Greca: Jaký smlsnuti? Jasně že to nikdo nepozná.

Reklama
Reklama