Ubisoft má velké plány v Torontu
Smělé plány má Ubisoft se svou pobočkou v Torontu. Podle Jade Raymondové, která ji vede, zde bude v budoucnu probíhat vývoj až pěti „tříáčkových titulů". „Během deseti let bychom studio rádi zvětšili. Budeme mít až 800 zaměstnanců. Momentálně zde vyvíjíme dva velké projekty, nakonec ale můžeme dělat na pěti,“ uvedla sympatická vývojářka. Jedním z projektů, na němž zaměstnanci studia nyní pracují, je další pokračování série Splinter Cell.
„Nemohu nic upřesnit, nechceme předbíhat. Takový je ale náš plán. V Torontu máme také technologickou skupinu, která vyvíjí hlavní technologie pro Ubisoft. A dívá se i do budoucnosti,“ dodala Raymondová. V hlavním městě kanadské provincie Ontario tak možná vznikne nástupce enginu Anvil. Torontské studio funguje zhruba rok, daňovými úlevami jej výrazně podporuje místní vláda. Do budoucna tak bude jednou z celosvětově nejvýznamnějších poboček francouzské společnosti Ubisoft.