Ubi: Zdržení nového SC nám pomohlo
Nejnovější díl v sérii Splinter Cell s podtitulem Conviction jsme tu měli mít už několikrát. Častá zdržení však tento titul odsunuly až na příští měsíc letošního roku, ovšem to už by prý mělo být naprosto definitivně poslední finální a bůhvíjaké ještě datum. Podle Patricka Reddinga, jednoho z hlavních designéru, ale všechna tato zdržení měla svůj důvod a on osobně je velmi rád, že na vývoj dostal o trochu více času.
"Situace byla taková, že jsme měli seznam věcí, které bychom při původním datu vydání někdy v únoru zkrátka nestihli dodělat. A když jsme se na něj tak dívali, tak nám přišlo hrozně líto, že nemáme třeba pár týdnů navíc. Když jsme je nakonec dostali, tak jsme byli velice šťastní. Stihli jsme tak opravit spoustu věcí, vylepšili jsme o hodně umělou inteligenci a výrazně jsme poladili celkovou obtížnost, aby hráč sice cítil výzvu, ale nikoliv frustraci z toho, že se v nějaké části zaseknul."
Kompletní interview s Patrickem Reddingem si případní zájemci mohou přečíst na serveru CVG, jinak si v kalendáři nezapomeňte velkou červenou fixkou zakroužkovat čtrnáctý duben, kdy by hra měla být venku po celé Evropě.