Tvůrci Zaklínače promluvili o velikosti světa čtvrtého dílu
Z CD Projektu zaznívá, že na rozloze otevřeného světa tolik nezáleží.
- Phillipp Weber uvedl, že otevřené světy nemusejí být nutně větší a větší
- Autoři čtvrtého dílu se snaží, aby byl svět více pohlcující a systematičtější
- Sebastian Kalemba dodal, že jeho velikost bude přibližně stejná jako v případě třetího dílu
Hry série Zaklínač jsou oblíbené mimo jiné díky designu světa, vývojáři šikovně využili prostředí při vyprávění příběhu. Narrative director Phillipp Weber uvedl, že si dávají záležet i v případě čtvrtého dílu, neměli bychom ale očekávat větší mapu.
„Otevřený svět nemusí být nutně větší, větší a větší, ale může být hlubší, více pohlcující a systematičtější,“ řekl v rozhovoru pro VGC.
CD Projekt obhajuje Ciri v pozici hlavní hrdinky čtvrtého Zaklínače
Vývojáři zdůrazňují, že v rámci přípravy dalšího Zaklínače respektují knižní předlohu a předchozí hry.
„Je to samozřejmě singleplayerové akční RPG s otevřeným světem, bude to velké,“ dodala producentka Małgorzata Mitręga. Zároveň ale zdůraznila, že o velikost ve skutečnosti tolik nejde, tým usiluje především o pohlcující a komplexní zážitek.
Weber následně uvedl, že je pro něj důležité, aby nedocházelo k příliš časté recyklaci herních prvků. „Vždycky říkáme, že ať děláme cokoli, chceme, aby to dávalo smysl, a to znamená, že toho může být jen tolik, aby to bylo skutečně smysluplné a zajímavé,“ vysvětlil. „Jakmile bychom museli začít věci opakovat, tak si myslím, že v tu chvíli je to příliš velké.“
Velikost světa před nedávném komentoval také ředitel vývoje Sebastian Kalemba. Pro kanál Skill Up uvedl, že se rozlohou víceméně vyrovná třetímu dílu, autoři chystají i podobné množství úkolů. Zároveň ale připomněl, že je pro vývojáře důležitá kvalita, nikoli kvantita.