Tvůrci Zaklínače promluvili o velikosti světa čtvrtého dílu
i Zdroj: CD Projekt Red
The Witcher 4 Novinka Tvůrci Zaklínače promluvili o velikosti světa čtvrtého dílu

Tvůrci Zaklínače promluvili o velikosti světa čtvrtého dílu

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

2

Z CD Projektu zaznívá, že na rozloze otevřeného světa tolik nezáleží.

Reklama


  • Phillipp Weber uvedl, že otevřené světy nemusejí být nutně větší a větší
  • Autoři čtvrtého dílu se snaží, aby byl svět více pohlcující a systematičtější
  • Sebastian Kalemba dodal, že jeho velikost bude přibližně stejná jako v případě třetího dílu

Hry série Zaklínač jsou oblíbené mimo jiné díky designu světa, vývojáři šikovně využili prostředí při vyprávění příběhu. Narrative director Phillipp Weber uvedl, že si dávají záležet i v případě čtvrtého dílu, neměli bychom ale očekávat větší mapu.

„Otevřený svět nemusí být nutně větší, větší a větší, ale může být hlubší, více pohlcující a systematičtější,“ řekl v rozhovoru pro VGC. 

CD Projekt obhajuje Ciri v pozici hlavní hrdinky čtvrtého Zaklínače
i Zdroj: CD Projekt Red

CD Projekt obhajuje Ciri v pozici hlavní hrdinky čtvrtého Zaklínače

Vývojáři zdůrazňují, že v rámci přípravy dalšího Zaklínače respektují knižní předlohu a předchozí hry.

„Je to samozřejmě singleplayerové akční RPG s otevřeným světem, bude to velké,“ dodala producentka Małgorzata Mitręga. Zároveň ale zdůraznila, že o velikost ve skutečnosti tolik nejde, tým usiluje především o pohlcující a komplexní zážitek.

Weber následně uvedl, že je pro něj důležité, aby nedocházelo k příliš časté recyklaci herních prvků. „Vždycky říkáme, že ať děláme cokoli, chceme, aby to dávalo smysl, a to znamená, že toho může být jen tolik, aby to bylo skutečně smysluplné a zajímavé,“ vysvětlil. „Jakmile bychom museli začít věci opakovat, tak si myslím, že v tu chvíli je to příliš velké.“

Velikost světa před nedávném komentoval také ředitel vývoje Sebastian Kalemba. Pro kanál Skill Up uvedl, že se rozlohou víceméně vyrovná třetímu dílu, autoři chystají i podobné množství úkolů. Zároveň ale připomněl, že je pro vývojáře důležitá kvalita, nikoli kvantita.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama