Tvůrce DSi odhaluje své nerealizované koncepty
Masato Kuwahara, muž, jenž má na svědomí nově vydaný handheld Nintendo DSi dnes uvedl velice zajímavou přednášku o tom, jak vypadaly spin-offy Game Boye, které se nikdy nedostaly do prodeje. První z nich byl Game Boy bez podtitulku, který byl ve vývoji zhruba v letech 1995-1996 a běžel na 32bitovém ARM RISC procesoru. Vývoj však byl pozastaven z důvodu velice slaboučkého výkonu, který horko těžko zvládal barevné hry. Pravděpodobně se jednalo o bájný projekt Atlantis, o němž se Nintendu právě v té době povedlo utajit naprosto všechny informace.
Druhým a o poznání zajímavějším kouskem byl touch-screenový Game Boy Advance SP. Pokud si pamatujete na vzhled původního GBA SP, tak v oné malé luxusní stříbrné tabaťerce se navíc mohl nacházet ještě dotykový displej. Jak však Kuwahara vysvětlil, tento přístroj nebyl v Nintendu vůbec kladně přijat a to hned z několika důvodů.
Za prvé to bylo chybějící podsvícení, neboť v té době se v Nintendu už napevno počítalo s tím, že všechny displeje jejich budoucích handheldů budou jasně svítit a nebude k nim potřeba žádná lampička (haha, jak byli bláhoví). Druhou věcí bylo, že technologie dotykového displeje neumožňovala číst informace na displeji zcela korektně a navíc dotykové čidlo celý displej zase jenom ztmavovalo. Shigeru Miyamotovi se ale nápad líbil, oživil ho ovšem až o deset let později, kdy podle střípků původního návrhu vzniklo Nintendo DS.