Tvůrce Deus Ex připravuje indie hru
Sheldon Pacotti je jednou z osobností, která se významně podílela na vývoji obou Deus Ex her, možná si jej pamatujete zejména díky příběhu, do kterého přispěl mírou vrchovatou. Svůj um nyní věnuje tvorbě bizarní indie hříčky s názvem Cell: emergence, která pracuje s voxelovou grafikou, kdy je obraz vykreslován proplétáním trojrozměrných pixelů, což ve výsledku vytváří několika úrovňovou podobu klasické 2D grafiky. Jedná se o proces používaný jen zřídka kdy v případě her, velice často ovšem v průmyslu jako takovém. Retro kabát je pouze prozatímní podobou nutnou k představení hry.
Vy pilotujete nanobota, pohybujícího se v nemocném těle malé dívky, kde se šíří infekce a nemoci.Vaší cílem je všechny zárodky nemocí ničit, blokovat a vytvářet tělu nové obranné látky. Abyste se náhodou nezačali smát, tak vězte, že má jít o simulaci reálného těla, které podobnou cestou funguje. Samozřejmě bez nanobotů, a vůbec, bez jakýchkoliv jiných botů. A že se toho děje opravdu hodně, jelikož každý z jednotlivých voxelů (kterých může být v důsledku nekonečně mnoho) obsahuje nejen grafickou vrstvu, ale také jiné momentální informace o hře. Abyste si dokázali celé dílko lépe představit, koukněte na trailer. Hra vychází pro PC a X360 před koncem září!